Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز (سه شنبه) خبرگزاری فرانسه، سازمان اوقاف اسلامی قدس در بیانیه خود گفت، تا زمانی که کمیته وابسته به این سازمان شرایط مسجدالاقصی پس از برداشته شدن گیت های امنیتی توسط رژیم صهیونیستی را بررسی نکند و اوضاع در این مکان مقدس عادی نشود،، فلسطینیان وارد مسجد الاقصی نمی شوند.
مسئولان رژیم صهیونیستی بامداد امروز پس از اعتراض ها و مقاومت شدید مردم فلسطین اقدام به برداشتن گیت های امنیتی از ورودی های مسجدالاقصی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش تصمیم رژیم صهیونیستی برای برداشتن گیت های امنیتی در اثر فشارهای دیپلماتیک و اعتراض های بین المللی و منطقه ای و مقاومت مردم فلسطین در برابر اقدام تجاوز کارانه رژیم صهیونیستی، بوده است.
بامداد امروز هم درگیری فلسطینان با نظامیان صهیونیست، چندین مجروج برجای گذاشت.
این درحالی است که رژیم صهیونیستی پس از برگزاری جلسه رسمی کابینه این رژیم اعلام کرده بود، گیت های الکترونیکی از ورودی های مسجد الاقصی برداشته می شود و به جای آنها دوربین های پیشرفته و هوشمند در ورودی های این مسجد مبارک نصب خواهد شد.
در همین حال روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت امروز (سه شنبه) گزارش داد که کابینه رژیم صهیونیستی، دوربین های امنیتی را هم نصب نخواهد کرد.
از روز جمعه 23 درگیری ها میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی و در پی بستن درهای مسجد الاقصی توسط رژیم صهیونیستی با نصب گیت های امنیتی در ورودی های این مسجد مبارک روندی صعودی داشته است.
برخی از کشورهای جهان از جمله اسلامی اقدام صهیونیست ها در بستن مسجدالاقصی و نصب گیت های امنیتی را محکوم کردند.
به دنبال افزایش دامنه اعتراض ها در سراسر دنیا، کابینه رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه به برچیدن گیت های امنیتی در ورودی های مسجدالاقصی و نصب دوربین های امنیتی رای داد.
هلال احمر فلسطین روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که از آغاز درگیری های اخیر در مسجدالاقصی پنج فلسطینی شهید و بیش از یک هزار فلسطینی زخمی شده اند.
خاورم**9366** 1324
مترجم:صغری رحیمی // انتشار دهنده: فردین پازوکی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی

به گزارش صدای ایران از ایرنا، حجت الاسلام عبدالله واحدی روز شنبه در حاشیه نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقات و امور خیریه کشور، افزود: پروژه پرورش ماهی سی باس در قفس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با ظرفیتی بالغ بر تولید سالانه پنج هزار تن ماهی آغاز بکار کرده و در مرحله نخست ۱۰ قفس تکمیل شده و یک میلیون قطعه بچه ماهی نیز ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه اولین ذخیره بچه ماهی‌ها در چهار قفس در اسفند ماه سال گذشته انجام شد، ادامه داد: ظرفیت این پروژه به میزانی برنامه‌ریزی و اجرا شده که علاوه بر تامین نیاز استان مرکزی، قابلیت ارسال به دیگر نقاط کشور نیز وجود داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به عرضه اولیه ماهی‌های پرورش داده شده با قیمتی پایین‌تر از قیمت بازار در پروژه پرورش ماهی در قفس این استان، بیان کرد: علاوه بر استان مرکزی راه‌اندازی شعبه‌های عرضه ماهی در استان‌های قم، آذربایجان شرقی و اردبیل نیز در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام واحدی هدف از اجرای پروژه ماهی در قفس را افزایش سرانه مصرف ماهی و تغییر ذائقه مردم به سمت مصرف گوشت سفید به جای گوشت قرمز عنوان کرد و گفت: طبع گرم، نداشتن بو، استخوان‌های درشت و عدم نیاز به طعم دهنده در طبخ ماهی، از مزایای ماهی سی‌باس است.

۳۹ شرکت مجری طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مهمترین دستاورد‌ها و پروژه‌های خود را در نمایشگاه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در تهران در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

دیگر خبرها

  • سازمان ملل در کوچاندن اجباری فلسطینیان از رفح مشارکت نمی‌کند
  •  دولت بایدن و عربستان در آستانه یک توافق امنیتی
  • هدف آمریکا از ساخت اسکله غزه چیست؟ / نگرانی از پروژه امنیتی جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی در قالب «مهاجرت داوطلبانه» +عکس و فیلم
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • یک مقام سازمان ملل مدت زمان لازم برای تخلیه فلسطینیان از رفح را فاش کرد
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • «اسکله شناور غزه» ظاهر انسانی و باطن نظامی
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف