Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

در پی برخورد یک دستگاه مینی‌بوس هیوندای با عقب تریلی در بزرگراه شهید رجایی بندرعباس سه نفر کشته و دو تن زخمی شدند.

‌رئیس قرارگاه پلیس‌راه هرمزگان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در پی برخورد یک دستگاه مینی‌بوس هیوندای با عقب تریلی در بزرگراه شهید رجایی سه نفر کشته و دو تن زخمی شدند، اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه مینی‌بوس سرویس کارکنان یکی از شرکت‌های خدمات دریایی واقع در بندر شهید رجایی، با یک دستگاه کامیون پارک شده در این مسیر تصادف کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی اسفندانی خاطرنشان کرد: در این تصادف راننده و دو نفر از سرنشینان مینی‌بوس در دم فوت کردند و دو مجروح به بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) بندرعباس منتقل شدند که حال آنان وخیم گزارش شده است .

وی علت این تصادف را عدم توجه به جلو راننده مینی‌بوس اعلام کرد و افزود: کارشناسان پلیس‌راه هم‌اکنون در حال بررسی بیشتر در خصوص این حادثه هستند.

همچنین معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس در این خصوص عنوان کرد : ساعت 21:41 خبر وقوع این سانحه به مرکز 125 اطلاع داده شد و گروه‌های نجات از ایستگاه‌های شماره یک و هفت به محل اعزام شدند .

حسن امینی زاده با اشاره به اینکه مینی‌بوس هیوندای با عقب تریلی پارک شده برخورد کرده افزود : مینی‌بوس هیوندای در مسیر شرق به غرب جاده اسکله شهید رجایی در حرکت بوده که به دلیل سرعت زیاد و عدم توجه به جلو این سانحه رخ داده است.

به گزارش ایسنا، بزرگراه شهید رجایی از شهر بندرعباس تا بندر شهید رجایی حدود 20 کیلومتر است که بر اساس آمار سازمان راهداری روزانه بالغ‌بر 25000 دستگاه خودرو و کامیون در این مسیر تردد می‌کنند و روزانه و هفتگی این محور در تصادفات جاده‌ای قربانی می‌گیرد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.
ابوالفضل محبان افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.
به گفته وی در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری بجنورد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز