Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت دهه کرامت کاروان‌های پیاده از سراسر استان به حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) مشرف شوند.

بهنام جعفری مدیر فرهنگی - هنری آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت:به مناسبت دهه کرامت و بزرگداشت حضرت احمدبن‌موسی(ع) کاروان‌های پیادهاز سراسر استان در حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) مشرف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حرکت‌ها مردمی و به صورت خودجوش است، گفت: تاکنون کاروان‌هایی از شهرهای خفر، کوار و فیروزآباد به حرم مشرف شدند و امروز نیز دختران احمدی به صورت پیاده از حرم ام‌احمد به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) پیاده‌روی کردند.

مدیر فرهنگی - هنری آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با بیان اینکه ورود کاروان‌های پیاده با استقبال خادمان حرم مطهر همراه است، افزود: با توجه به مردمی بودن این کاروان‌ها نمی‌توان آمار دقیقی ارائه کرد.

جعفری با اشاره به برنامه‌های روز بزرگداشت حضرت احمدبن‌موسی (ع) عنوان کرد: روز بزرگداشت تجمع بزرگ مردمی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هیئات مذهبی جوانان شیراز نیز یکشنبه 8 مردادماه بعدازظهر از ساعت 6 عصر تا زمان مغرب و عشا در حرم مطهر تجمع دارند و به عرض ارادت به آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) می‌پردازند.

مدیر فرهنگی - هنری آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) عنوان کرد: براساس سنت هرساله نیز دسته‌جات مختلف مردمی، اصناف و بازاریان، نظامیان، طلاب، جوانان، پاکبانان و نیروهای خدمات شهری و دیگر ارگان‌ها و دستگاه‌های استانی در طول ایام دهه کرامت با حضور دستهجمعی در حرم مطهر با حضرت شاهچراغ (ع) تجدید میثاق می‌کنند.

انتهای پیام/

R41382/P41362/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، این مراسم دیشب بعد از نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در این مراسم سخنرانی کرد و تعدادی از اعضای پایگاه‌های بسیج محلات با پرچم‌های ایران و فلسطین در حمایت از فلسطینیان ندای الله اکبر و یاعلی و یا حیدر سر دادند.

همنوایی زائران در اجتماع وعده صادق دیدنی بود؛ مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، یا علی و الله اکبر و صلوات بر محمد و آل محمد بیشترین شعار‌هایی بود که شنیده می شد. 

حاج حسین طاهری مداح مراسم را با دعا و ثنا و استغاثه به امام زمان (عج) به پایان رساند و از زائران خواست برای پیروزی و مقاومت رزمندگان و حفظ و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نیز دعا کنند.

دیگر خبرها

  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • (تصاویر) اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی