Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ۵۲۶ نفر دانشجوی فعال در دو رشته پرستاری و مامایی مشغول ادامه تحصیل هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روشن خبر، دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلاندر نشست با اعضای هیات علمی دانشکده علوم پزشکی واحد رشت که با حضور علی نوبخت حقیقی،رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، با تبریک انتصاب دکتر فرهاد رهبر به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دستآورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، جایگاه رفیعی در تولید علم کشور دارد و این سازمان به تنهایی نیمی از بار آموزش عالی کشور را به دوش می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر علیرضا امیرتیموری با اشاره به اینکهدانشگاه آزاد اسلامی به هیچ حزب و جناحی تعلق ندارد ادامه داد: همه ما وظیفه سنگینی بدوش داشته و باید همه با هم به سرپرستی ریاست هیات موسس و امناء و رئیس جدید دانشگاه در جهت تقویت این مجموعه بزرگ علمی تلاش روز افزون داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت همزمان با ده واحد دانشگاهی دیگر در سال ۱۳۶۱ کار خود را در استان گیلان و شهر رشت شروع کرد افزود: رشته پرستاری و مامایی از رشته‌های اولیه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بوده و اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ۵۲۶ نفر دانشجوی فعال در دو رشته پرستاری و مامایی مشغول ادامه تحصیل هستند.

امیرتیموری، با اشاره به اینکه ظرفیت‌های استان گیلان بسیار بالا است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بیشماری که دارد آمادگی پذیرش دانشجو در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی را داشته و نیازمند همدلی و همراهی مسئولین ذیربط کشوری و استانی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انتخاب رشته دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند، تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

پذیرش وفارغ التحصیلی، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت نمایند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند. 

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه نموده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری