Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:11:47 GMT

۵۰ خانه ورزش روستایی در استان سمنان راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۶۳۱۸۷

۵۰ خانه ورزش روستایی در استان سمنان راه اندازی می شود

سرخه- مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، با اشاره به برنامه های این اداره کل در گسترش ورزش روستایی، گفت: ۵۰ خانه ورزش روستایی تا پایان سال در استان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد فتاحی غروب سه شنبه در حاشیه افتتاحخانه ورزش روستای بیابانک و اروانه سرخه ضمن اشاره به اینکه ۵۰ خانه ورزش روستایی در استان سمنان افتتاح خواهد شد، تاکید کرد: این بیست و چهارمینخانه ورزش روستایی است که در استان افتتاح شده و این تعداد تا پایان سال به ۵۰ خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که هدف از راه اندازی این خانه های ورزش روستایی افزایش نشاط اجتماعی، جذب جوانان و نوجوانان به مقوله ورزش، جلوگیری از افزایش ناهنجاری و آسیب های اجتماعی است که در همین راستا برنامه های ورزشی متنوع و مطلوبی نیز در این ٢۴خانه ورزش روستایی استان در طول ایام تعطیلات برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: سرانه ورزشی در سطحسرخه در وضعیت مطلوبی قرار داشته که امید می رود با راه اندازی خانه ورزش روستاییبیش از پیش شاهد نشاط اجتماعی و رشد و شکوفایی نوجوانان و جوانان باشیم.

فتاحی افزود: خانه ورزش روستایی با هدف افزایش نشاطو کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین کاهش نرخ محرومیت و نبود وسایل ورزشی در روستاهاافتتاح خواهد شد لذا باید گفت از ۱۲ روستای سرخه سه روستای بزرگ دارای سالن و باشگاه ورزشی هستند که همه ساله در راستای افزایش نشاط اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه های متعدد و متنوع در این روستاها انجام خواهد شد.

فرماندار سرخه نیز در این مراسم، گفت: خانه ورزش روستایی برای چهار روستای اروانه، بیابانک، ایج و عبدالله آباد در نظر گرفته شده که امروز دو خانه ورزش روستایی بیابانک و اروانه افتتاح شده و دو خانه روستایی باقیمانده نیز طی یکماه آینده به بهره برداری خواهند رسید و انشالله با همراهی و همکاری مسئولان استان تلاش می شود تا پنج روستای دیگر شهرستان که از فضاهای ورزشی و سرانه ورزشی بی بهره هستند نیز دارای خانه ورزش روستایی شوند.

علیرضا مویدی زاده بیان کرد: باید به سمتی گام برداریم تا برنامه ها و اقدامات انجام شده در این خانه های ورزش روستایی هدف دار و اثر بخشبوده و پس از گذشت شش ماه بتوان مسابقات ورزشی محلی در بین این خانه های ورزشی روستایی را برگزار کرد که در همین راستا نظارت های مستمر و روزانه از این فضاهای آموزشی و اقدامات و برنامه های آنان انجام خواهد شد...

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد

سعید بهاوری رئیس شورای اسلامی ابهر با بیان اینکه مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد، گفت: این پارک، یک مجموعه تفریحی و ورزشی است که مجوز آن توسط بخش خصوصی دریافت شده است و ساخت آن نیز توسط سرمایه گذار بخش خصوصی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پارک در یک مجموعه ورزشی ابهر راه‌اندازی خواهد شد، تصریح کرد: مهم نیست که شهرداری یا مجموعه خصوصی مجوز این مجموعه را دریافت کرده باشد بلکه مهم این است که این مجموعه در ابهر و برای شهروندان ابهری راه‌اندازی می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با اشاره به برخی از مباحث مطرح شده مبنی بر اخذ مجوز این مجموعه از سوی شورا، ادامه داد: این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وی با بیان اینکه اخذ مجوز و جذب سرمایه‌گذار در ادارات دولتی روند طولانی دارد و مدت‌ها ممکن است به طول بینجامد، یادآور شد: نمونه بارز این موضوع، مجموعه تجاری - فرهنگی ارغوان است که در شورای سوم کلید خورد و در شورای چهارم قرارداد آن بسته شد که این امر بیان‌گر طولانی بودن پروسه انعقاد قراردادهاست.

بهاوری با بیان اینکه راه‌اندازی مجموعه‌هایی نظیر پارک آبی یکی از راهکارهای اساسی و مثبت برای جذب گردشگر است، تصریح کرد: برای جذب گردشگر باید جاذبه لازم ایجاد شود که با احداث مجموعه‌های تفریحی و ورزشی نظیر پارک آبی می‌توان نسبت به معرفی سایر پتانسیل‌های ابهر نیز اقدام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • اجرای ۵۵۰ هزار سامانه خورشیدی در کشور هدف گذاری شده است
  • بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌ مقیاس در کشور ساخت
  • ۲۸۰۰ نیروگاه کوچک مقیاس در کشور راه اندازی شد
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود