Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، پرویز فتاح سه شنبه شب در دیدار با سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت که افزون بر 21 هزار میلیارد ریال از این میزان سهم مصوب در بودجه سال 96 کل کشور برای مددجویان کمیته امداد است.
وی تصریح کرد که 10 هزار میلیارد ریال از این میزان نیز تعهد کمیته امداد (ره) از طریق صندوق کارآفرینی امداد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتاح ابراز داشت که سال گذشته نیز افزون بر 14 هزار میلیارد ریال وام اشتغالزایی به بیش از 100هزار نفر از افراد واجد شرایط توسط این نهاد حمایتی پرداخت شد.
وی با اشاره به برخی اقدام های ارزنده کمیته امداد در حوزه های مختلف، گفت: تحقق این اهداف و اقدام ها نتیجه همگرایی، همراهی و اهتمام ویژه دولت و مجلس با این نهاد حمایتی بوده است.
فتاح گفت که تجلی عینی این همگرایی و همراهی افزایش میزان مستمری جامعه هدف کمیته امداد بوده است.
وی یکی از اهداف و راهبردهای کمیته امداد را خروج تدریجی خانوارهای زیرپوشش از چرخه حمایتی در قالب پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، توانمند سازی و خودکفایی آنها دانست و گفت که پرداخت وام های اشتغالزایی در صندوق کارآفرینی امداد به مددجویان بدون سود خواهد بود.
وی با تقدیر از علمای اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان برای جلوگیری از دریافت وام های دارای سود بانکی، گفت که کمیته امداد از این تصمیم استقبال کرده و این مهم را از سال جاری در این استان عملیاتی خواهد کرد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت که سال گذشته رقمی افزون بر 380 میلیارد ریال وام اشتغالزایی و ضروری به افراد واجد شرایط پرداخت شد.
فرید محبی افزود که این میزان وام به بیش از سه هزار نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.
وی ساخت بیش از 6 هزار مسکن برای مددجویان فاقد مسکن در استان را با همراهی دولت یادآور شد و گفت که برای ساخت هر واحد مسکونی مبلغ 180 تا 250 میلیون ریال وام با بهره پایین و 150 میلیون ریال به صورت بلاعوض پرداخت خواهد شد.

701

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی علیرضا توری در جلسه کمیته هماهنگی اشتغال گفت:  وام‌های تکلیفی طرح‌های اشتغالزایی بر عهده این نهاد‌ها در این شهرستان هنوز پرداخت نشده است.

وی تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ این شهرستان را ۶۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از تبصره ۱۸ برای ۲۷۰ نفر تسهیلات در شهرستان پرداخت شده است.

توری ادامه داد: تا پایان خرداد ماه سال جاری فرصت برای جذب تسهیلات تبصره ۱۸ در شهرستان فرصت وجود دارد و دستگاه‌ها برای جذب همه اعتبارات اختصاصی از سهم شهرستانی تلاش کنند.

فرماندار بستان آباد از اجرای طرح‌های نوپا و حتی منحصر به فرد و نیازمند حمایت و پشتیبانی در برخی از روستا‌های شهرستان خبر داد و افزود: دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های شهرستانی برای شناسایی و معرفی آنها برای دریافت تسهیلات مورد نیاز اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود