Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -


سقوط از ارتفاع، بلند کردن جسم سنگين و غيره نمي توانند باعث پارگي پرده بکارت شوند‎

در مطالب قبل در رابطه با پرده ي بکارت و انواع آن ، همچنين محل قرار گيري آن به طور مفصل صحبت کرديم. حال سوال اينجاست که پرده بکارت در چه صورت آسيب مي بيند؟

شايد براي بسياري از افراد پيش آمده باشد که از ارتفاع سقوط کرده باشند و نگران سلامت پرده بکارت خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين مطلب به اين سوال که آيا سقوط از ارتفاع مي تواند باعث پارگي پرده بکارت شود؟ پاسخ خواهيم داد.

خير، سقوط از ارتفاع، بلند کردن جسم سنگين، کوهنوردي،و موارد مشابه به هيچ عنوان نمي توانند باعث پارگي پرده بکارت شوند.

البته ممکن است در اثر سقوط يا انجام کارهاي سنگين مقداري خونريزي از دستگاه تناسلي مشاهده شود که در هيچکدام از موارد مربوط به پارگي پرده نيست فقط به خاطر فشار وارده بر رحم است مکانيسمي مشابه قاعدگي دارد يعني فشار به رحم باعث خونريزي يا لکه بيني در فرد مي شود. تاکيد مي کنم پرده بکارت فقط و فقط در اثر ضربه مستقيم به آن يا مقاربت پارگي پيدا مي کند و جز ضربه مستقيم هيچ مورد ديگري باعث پارگي آن نمي شود.

خونريزي ايجاد شده در اثر پارگي پرده بکارت چه مقدار است؟ و اصولا در چه حدي بايد باشد؟

حداقلي براي خونريزي در اين حالت نداريم ممکن است در حد يک يا دو قطره باشد و يا شايد هم بيشتر باشد ولي حداکثر به اندازه آغشته شدن يک عدد پوشک خواهد بود و چيزي که مسلم است اينست که اين خونريزي نبايد ادامه داشته باشد و معمولا در عرض يک يا دو دقيقه تمام مي شود اگر در مواردي خونريزي ادامه داشت احتمال پارگي هاي اطراف واژن مطرح مي گردد که در اين صورت حتما بايد ترميم شود و اين بيشتر زماني اتفاق مي افتد که مقاربت بدون رضايت زن و با مقاومت وي و اصرار طرف مقابل انجام شود که در اين موارد بايد پارگي واژن ترميم شود.

در پايان تاکيد مي کنيم که پرده بکارت ملاک مطمئني براي تشخيص سلامت جنسي دختران نيست و انواعي از پرده بکارت وجود دارد که خونريزي ايجاد نخواهد شد و در اين موارد بهتر است حتما قبل از ازدواج به پزشک يا ماما مراجعه شده و برگه گواهي سلامت دريافت شود

اگر خروج خون حيض از مهبل دختر به بيرون از بدنش به راحتي صورت نگيرد، آنگاه دچار درد شديد و دلـمه شدن خون در نخستين موارد از پريود خود ميشود.

منبع: hidoctor.ir




منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس به نقل از منبع آگاه: خبر آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه اتمی دیمونا کذب است / دیمونا جزو اهداف عملیات تنبیهی اخیر نبوده

فارس نوشت: خبر روزنامه صهیونیستی معاریو درباره آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه اتمی دیمونا کذب است.

فارس به نقل از یک منبع آگاه نوشت: خبر روزنامه صهیونیستی معاریو درباره آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه اتمی دیمونا کذب است و در راستای عملیات روانی صهیونیست‌ها جعل شده است

این منبع با بیان اینکه همه نقاط سرزمین‌های اشغالی در تیررس ایران است گفت: نیروگاه اتمی دیمونا جزو اهداف عملیات تنبیهی اخیر نبوده اگرچه همگان به‌ویژه سران رژیم صهیونیستی امروز کاملا واقفند که هیچ نقطه‌ای در اراضی اشغالی نیست که در تیررس ما نباشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سخنگوی سپاه: ادعای آسیب دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران کذب است
  • ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است
  • واکنش سپاه پاسداران به ادعای آسیب دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران به اسرائیل
  • ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا کذب است
  • ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله ایران کذب است
  • فارس به نقل از منبع آگاه: خبر آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه اتمی دیمونا کذب است / دیمونا جزو اهداف عملیات تنبیهی اخیر نبوده
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در سیستان است
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد