Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد گفت: ۵۲۰ هزار حامی در ماه مبارک رمضان سال جاری جذب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس پرویز فتاح صبح امروز در جمع مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه کرامت اظها کرد : این برادران و خواهران فخر ما ایرانیانهستند و ما هم به پیروآن امام و خواهر ارجمندش در پی گره‌گشایی از کار مردم و به خصوص محرومان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد در ادامه با بیان این که همه ما سر سفره امام و انقلاب قرار داریم افزود :باید حامی محرومان و مستضعفانی باشیم که امام همواره نسبت به خدمت بهآنها سفارش می‌کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه در امدادکهگیلویه و بویراحمدبه بسیاری از خواسته‌ها رسیده‌ایم اظهار کرد: اعدادی که به این استان کمک شده بسیار بالاست که به عدالت بسیار نزدیک است.

وی با بیان اینکه برنامه پنج ساله تنظیم کردیم و برنامه امسال هم روشن است افزود: دولت و مجلس کاری کردند که باید از آنها تشکر کنیم و کاری که مجلس کرد در برنامه شش ساله بی‌نظیر است.

رئیس کمیته امداد گفت :دولت هم با همه مشکلاتی که داشته برنامه افزایش مستمری را اجرا کرده که از این به بعد به حساب مستمری به جای یارانه ریخته خواهد شد.

فتاح خاطرنشان کرد: از این جهت خیال ما راحت شده و در گزارش‌هایی که داده شده به کمبود بودجه هیچ اشاره‌ای نمی‌شود زیرا خیالمان از این جهت راحت است.

وی با بیان این که منحنی درامدهای مردمی بالاست افزود: در ماه مبارک رمضان برنامه خوبی داشتیم و فراخوان کردیم تعداد زیادی جذب شده است و ۵۲۰ هزار حامی حامی جدید گرفته‌ایم.

فتاح در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی با تسهیلات کمیته امداد برطرف شده گفت: در گذشته برای جهیزیه سقف داشتیم اما اکنون سقفی برای تسهیلات جهیزیه نداریم.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه نباید صف وام ضروری داشته باشیم، افزود: با راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه تنها یک ربع طول می‌کشد تا وام ضروری مددجویان را به آنها بدهیم.

رئیس کمیته امداد برای ضمانت تسهیلات چاره اندیشسیه د از این پس از مستمری آنها برای مستمری ضمانت ها استفاده خوتاهیم کرد.


فتاح با بیان اینکه حقوق همه کارمندان را به این صندوق واریز می کنیم، وام های بدون سود به مددجویان ارائه خواهیم کرد و برای اینکه هزینه ها زیاد نشود تنها 31 شعبه قرض الحسته امداد در مراکز استان ها راه اندازی کردیم و بقیه کشور به صورت الکترونیکی انجام می شود.

وی ادامه داد: در زمینه وام اشتغال مصوبه ای داشتیم که هزار میلیارد تومان وام داده شود که یک هزار و 100 میلیارد تومان جذب شد که این نشان دهند هماری بانک ها است.


رئیس کمیته امداد کشور تصریح کرد: با بیان اینکه امسال وام اشتغال سه هزار میلیارد تومان شده، افزود: عدد سال گذشته 1400 میلیارد توماتی بود که امسال دوهزار و 100 میلیارد تومان از طرف دولت و هزار میلیارد و هزار میلیارد خودمان به این کار اختصاص دادیم.


وی با بیان اینکه در استان ها نباید وام به یر از کار اشتغال داده شود، گفت: متاسفانه در برخی مناطق وام اشتغال را به کارهای غیر اشتغال اختصاص دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این تحویل واحدهای مسکونی همزمان با برگزاری شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و در ارتباط ویدئو کنفرانسی  با  رئیس جمهور در مهدیشهر برگزار شد .

 ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی  استان سمنان گفت : به صورت نمادین کلید واحد مسکونی با حضور استاندار سمنان به شش خانواده تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲