Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-27@18:02:21 GMT

فاصله یک قدمی آزمون تا لاتزیو

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۶۵۴۶۵

فاصله یک قدمی آزمون تا لاتزیو


وب سایت ایتالیایی گزارشی درباره توافق پدر سردار آزمون با لاتزیو دارد و اعلام کرده آزمون در این تیم قرار است جانشین «فلیپ جورجویچ»، مهاجم این تیم شود.

به گزارش بی‌باک، وب سایت فانتاگاتزتا در آخرین ساعت روز سه‎شنبه در گزارشی مدعی شد که سردار آزمون تنها یک قدم تا پیوستن به تیم فوتبال لاتزیو فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده فدراسیون فوتبال ایران از طریق اکانت رسمی اینستاگرامش اطلاع‎ داده که سردار آزمون، مهاجم ملی‎پوش ایرانی، با لاتزیو به توافق رسیده است و تیم ایتالیایی حاضر شده برای جذب این بازیکن از روبین کازان مبلغ ۱۸ میلیون یورو بپردازد. اگر این انتقال نهایی شود آزمون گران‎ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران خواهد شد.

این سایت که پیش‎تر درباره انتقال کیشنا به لاتزیو اخباری منتشر کرده بود نوشت جدیدترین اسمی که به لاتزیو نسبت داده شده آزمون است. سردار آزمون مهاجم فوق‎العاده ۲۲ ساله روستوف در لاتزیو جانشین جورجویچ خواهد شد. او در دوسال و نیم حضور در باشگاه روس ۲۵ گل زده و جوان‎ترین بازیکن بااستعداد و آینده‎دار ایران به حساب می‎آید.

این وب سایت همچنین نوشته یک سال پیش روبین کازان ۲.۵ میلیون یورو برای جذب آزمون پرداخته است و حالا برای فروشش ۱۸ میلیون یورو می‎خواهد. اولین پیشنهاد لاتزیو ۱۵ میلیون یورو بوده که توسط باشگاه روس رد شده، اما اسکای اسپورتس ایتالیا اعلام کرده پدر آزمون و لاتزیو بر سر مبلغ ۱۷ میلیون یورو به توافق رسیدند.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی

بررسی قیمت‌ها در بازار تلفن همراه حاکی از آن است که برخی از پرچمداران سامسونگ تا مرز ۱۰۰ میلیون تومانی افزایش قیمت پیدا کردند.

به گزارش خبرآنلاین، برسی قیمت‌ها در بازار موبایل حاکی از آن است که گران‌ترین موبایل برند سامسونگ در حال حاضر در بازار در مرز ۱۰۰ میلیون تومانی ایستاده‌است؛ سامسونگ Z FOLD ۵ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در حالی حاضر ۹۹ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است. ارزان‌ترین مدل در بین پرچمداران این برند نیز سامسونگ Z FOLD ۴ است که با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۵۳ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است.

سامسونگ در این مرحله کم و بیش بر گوشی تاشو تسلط داشته‌است، به طوری که علی‌رغم شباهت بسیار زیاد Samsung Galaxy Z Fold ۵ به نسل قبلی خود، همچنان در بررسی Samsung Galaxy Z Fold ۵ به امتیاز ۴.۵ ستاره دست یافته است؛ بنابراین احتمالاً مدل بعدی Samsung Galaxy Z Fold ۶ نیز یک گوشی بسیار خوب خواهد بود. برای مرجع، قیمت Galaxy Z Fold ۵ از ۱۷۹۹.۹۹ دلار شود، بنابراین احتمالاً Z Fold ۶ حداقل تا این حد قیمت خواهد داشت.

قیمت روز پرچمداران سامسونگ در جدول زیر آمده‌است:

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • بین گروه آزمایشی تجربی و انسانی، فاصله قابل‌ملاحظه‌ای با سایر گروه‌ها وجود دارد!
  • ستاره تیم ملی در یک قدمی آقای گلی جام ملت‌ها
  • اسکواش بازان ایران در یک قدمی یک طلا و 3 برنز
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد