Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ کلینیک جامع تخصصی بوستان از محل مصوبات سفر سال 90 رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع و 140 میلیارد ریال اعتبار در پنج طبقه ساخته و در سفر فروردین امسال وزیر بهداشت به استان افتتاح شد.
دکتر علی سروش روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به موقعیت بسیار خوب این کلینیک و نقش آن در کاستن بار ترافیکی و شلوغی و ازدحام در مرکز شهر افزود: این کلینیک بیش از 60 مطب تخصصی دارد و مکان بسیار مناسبی برای فعالیت پزشکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد که اکنون با وجود تعدادی ظرفیت خالی، پزشکانی که در کلینیک های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شاغل هستند می توانند درخواست کتبی خود را به مدیریت کلینیک بوستان ارائه نمایند.
کلینیک بوستان در 2 نوبت صبح وعصر فعال است که در نوبت صبح کلینیک های نورولوژی عفونی، نوارعصب و عضله، نوار مغز، ENT، روماتولوژی، غدد، ریه، گوارش، نفرولوژی، انکولوژی، پوست، نوروسرجری، طب ورزشی، توانبخشی و روانپزشکی و در نوبت بعد ازظهر کلینیک های ویژه جراحی عمومی رادیوتراپی، اتنکولوژی، عفونی، ارولوژی، جراحی مغز و اعصاب، داخلی و سونوگرافی فعال است.
8066/3033 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس

هرمزگان-جام جم انلاین-کلینیک دندانپزشکی و درمانگاه شهید مدافع حرم رضا زارعی امروز با حضور معاون اول رئیس قوه قضاییه در بندرعباس به بهره برداری رسید.

رئیس قوه قضاییه در این مراسم گفت: این کلینیک در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع شامل ایستگاه پرستاری، دندانپزشکی کودکان و هفت واحد دندانپزشکی، داروخانه، اتاق استریل و احیاء است.


حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی افزود: برای این کلینک دندانپزشکی و درمانگاه حدود ۸ میلیارد تومان با کمک خیران هزینه شده است.


وی گفت: عموم مردم هم می‌توانند از خدمات این کلینک دندانپزشکی و درمانگاه استفاده کنند.
حجت الاسلام و المسلمین خلیلی معاون اول رئیس قوه قضاییه با خانواده شهید قدس، رضا زارعی هم دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • تغییرکاربری ۳۰۰۰ مترمربع از «پارک لاله»، قانونی است؟/ واکنش تند آخوندی به ساخت و ساز در بوستان لاله
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها (+ عکس) / دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران/ عکس
  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی
  • درس‌هایی برای روانپزشکان از پروژه‌های کنترل ذهن سیا