Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خان پور در حاشیه بازدید نمایندگان شرکت کره‌ای WOOYANG از واحد تولیدی بالین تک قزوین اظهار داشت: در طول چهار روز حضور هیئت تجاری مدیران ارشد صنایع کوچک و صنعتگران کشور کره جنوبی در راستای انتقال فناوری و فنّاوری در ایران و مذاکره با هشت شرکت در استان در پایان منجر به عقد تفاهم‌نامه به سه شرکت در استان قزوین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عقد تفاهم‌نامه شرکت‌های ایرکاپارت صنعت که در زمینه دانش فنی قطعات خودرو فعالیت کرده با شرکت کره‌ای DY ELACEN CO، بالین تک قزوین با شرکت WOOYAN و اتحادیه زنبورداران استان با موضوع استحصال و بالا بردن راندمان تولید عسل با شرکت کره‌ای CHUNGJIN را ازجمله این تفاهم‌نامه‌ها عنوان کرد.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به اهداف اینتفاهم‌نامهتصریح کرد: توسعه وترویج همکاریبر مبنای برابری وعمل متقابلاز طریق همکاری در فنّاوری مبادلات، تبادل فناوری، تأسیس شرکت سرمایه‌گذاری مشترک و تلاش‌هایمشترکبرایهمکاری در تولید، تجارت،مجوز فن‌آوری کههر دو طرف متعهد بهترویج وتوسعههمکاری از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

گفتنی است هیأت تجاری کشور کره جنوبی در روز شنبه هفته جاری از شهرک صنعتی کاسپین و چند واحد تولیدی مستقر در آن شهرک بازدید کردند.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع سرقت در یک شرکت فعال شهرک صنعتی سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از سرقت مقادیری ضایعات مس، سیم برق و اتصالات در این شرکت لوله بود.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش هوشمندانه پلیس هویت سارق شناسایی شد، افزود: متهم در حاشیه شهر سمنان طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه این سارق از نگهبانان سابق این شرکت بوده است، ابراز داشت: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرده است.

عرب ضمن بیان اینکه متهم فرد معتاد است، تصریح کرد: تأمین هزینه تهیه مواد مخدر انگیزه او از این سرقت عنوان شده است.

وی افزود: پرونده متهم تکمیل و برای ادامه سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

کد خبر 6098056

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی