Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن بزرگ سیب بهشتی به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) برخوار و با حضور پرشور مردم شهر سین، مسئولان و خانواده شهدا در باشگاه پیامبر اعظم (ص) این شهر، برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازچشم برخوار؛ جشن بزرگ سیب بهشتی بعد از ظهر دیروز سه شنبه، با حضور پرشور مردم سین برخوار، مسئولان و خانواده شهدا در باشگاه پیامبر اعظم (ص) شهر سین از توابع شهرستان برخوار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل توکلی شهردار سین در ابتدای مراسم ضمن عرض خیرمقدم و تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد خجسته کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، در خصوص نقش دختران در جامعه امروزی و توجه به وصایای شهدا و آموخته های دینی به خصوص شیوه و الگوی خود در سیره حضرت زهرا و حضرت زینب (س) سخنانی را مطرح کرد.
حجت الاسلام مهدی گرجی نیز در ادامه در خصوص اخلاق و سیره زندگی حضرت معصومه (س) و شخصیت ایشان و همچنین در خصوص موضوعات اجتماعی و نقش دختران جامعه و رفتار خانواده در قبال تربیت و آینده دختران خود و همچنین مشکلات دختران و انتظارات آنان و توجه خانواده به آن ها و….. مطالبی را عنوان کرد.

وی همچنین سخنانی را پیرامونشان و مقام شناخته نشده حضرت زهرا سلام الله عنوان کرد و وجود حوزه های علمیه و علما در شهر قم را به برکت وجود حضرت معصومه (س) دانست.

این کارشناس خانوادههمچنین عنوان کرد: دختران تراز انقلاب اسلامی باید شخصیت حضرت معصومه (س) را الگوی خود قرار دهند.

تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم محمدجواد قربانی، شهید عبدالحسین یوسفیان و شهید حمید خادمی و همچنیندختر شهید سامرا؛ حسن عمویی در ادامه این مراسم برگزار و سپسدختران نخبه بسیجی و قرآنی شهر سین با اهدای هدایایی توسط محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار، توکلی شهردار سین و اعضای شورای اسلامی شهر و حجت الاسلام گرجی تجلیل شدند.
اجرای مراسم جشن و مولودی اهل بیت علیهم السلام بخش بعدی این مراسم بود و در ادامهاهدای بن های تخفیف خرید چادر و چکاپ پزشک، بلیط سینما به کلیه دختران حاضر در جشن انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد

هادی محمود نژاد با اشاره به بهره‌برداری و رونمایی برخی از از پروژه‌ها در ایام دهه کرامت،گفت: مقرنس کاری در بالای سر رواق قرار دارد که توسط هنرمندان قمی مرمت، تذهیب و نقاشی شده که فاز اول آن در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

معاون آستان حضرت معصومه (س) افزود: درب مزین به قلم‌کاری، طلاکاری، گره چوب، میناکاری و خطاطی با همکاری هنرمندان قم و اصفهان و نظارت مهندسان آستان قدس رضوی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برای تقدیم به حرم امام رضا علیه السلام ساخته شده است.

محمودنژاد با بیان اینکه دو تن از خیرین و خادمان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها هزینه‌های این کار را به عهده داشتند، گفت: این درب در دهه کرامت رونمایی و برای نصب به حرم حضرت رضا علیه السلام ارسال می‌شود.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) با اشاره به رونمایی پروژه کاشی کاری صحن جوادالائمه علیه السلام، بیان کرد: ضریحی برای محلی به عنوان رأس الحسین در کشور سوریه ساخته شده است که در این ایام رونمایی و ارسال می‌شود. هزینه‌های آن را یکی از خیرین و خادمین حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به عهده داشته است.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) تصریح کرد: در ایام دهه کرامت از ساختمان چند منظوره موکب آستان حضرت معصومه سلام الله علیها رونمایی می‌شود. در این ساختمان امکانات مورد نیاز زائران اربعین مانند وضوخانه، دفاتر خدماتی، محل مراسمات و... در نظر گرفته شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • بیرق دهه کرامت بر سر در خانه‌ها نصب شود
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)