Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه تکاب گفت: ۲۰ کیلومتر از جاده تکاب-شاهین دژ روکشی می‌شود و امیدواریم بتوانیم شهرستان‌های جنوب استان را با این اتفاق به یکدیگر نزدیک‌تر کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عیسی برادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به سفر اخیر مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به شهرستان تکاب اظهار کرد: حضور ‌مبارک قدم در شهرستان تکاب را به فال نیک می‌گیریم چراکه خودشان از نزدیک وضعیت راه و مسکن را در تکاب احساس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این سفر بیمارستان 64 تخت خوابی تکاب که نواقصی داشت نیز مورد بازدید قرار گرفت و همین که وی در اوایل مسئولیت خود به تکاب سفر کرد و با مشکلات جاده‌های مواصلاتی و مساکن مهر آشنا شد بسیار قابل تقدیر است و به واسطه این اتفاق برخی اقدامات در این شهرستان انجام شده است.

برادری خاطرنشان کرد: برای بیمارستان 64 تخت خوابی شهرستان تکاب رقم 17 میلیارد تومان هزینه شده است اما معارضی در انجام کار‌ها وجود دارد که باید رضایت وی را جلب کرد و برای انجام بقیه امورات نیز جدیت مسئولان شهری ضروری است تا به علوم پزشکی و شهرسازی کمک کنند تا هم اقدامات بیمارستان نهایی شود و هم مشکلات مساکن مهر برطرف شود.

وی تصریح کرد: در مورد محورهای مواصلاتی بخشی از اعتبارات سال 95 برای جاده‌ها در نظر گرفته شده و وزیر راه و شهرسازی نیز دستور ارسال قیر رایگان را داده‌ بنابراین 20 کیلومتر از جاده مواصلاتی بین تکاب و شاهین دژ روکشی می‌شود که مطالبه مردم بیش از این مقدار است.

امام جمعه تکاب گفت: پیگیری‌ها برای بازسازی و روکشی این جاده توسط نمایندگان، مسئولان شهری و از طریق خطبه‌های نماز جمعه و خبرگزاری تسنیم در ‌‌نهایت جواب داد که سفر آقای مبارک قدم را به شهرستان تکاب شاهد بودیم و از استاندار آذربایجان غربی نیز انتظار داریم تا در این راه ما را کمک کند.

وی بیان کرد: جاده سازی مطالبه مردم است و روکش تا حدودی می‌تواند مشکلات را برطرف کند و این اقدام به مردم امید می‌دهد و در همین راستا بر همه مسئولان وظیفه است تا روحیه مردم را افزایش و سبب نشاط و شادابی آنان شوند و از مایوس شدن آن‌ها جلوگیری کنیم.

خطیب نماز جمعه تکاب تاکید کرد: بازسازی این جاده می‌تواند سفر مردم از شهرستان‌های میاندوآب، مراغه و شاهین دژ را تسهیل کند.

انتهای پیام/

R41361/P41362/S6,48/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: دغدغه مردم شهرستان زیرکوه درخصوص تخریب قنوات و جاده‌ها به طور ویژه پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری؛ جواد قناعت در جریان سفر به شهرستان زیرکوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باران رحمت الهی خوبی در خراسان‌جنوبی بارید که موجب شادی مردم شد اما در کنار این شادی، ما شاهد صحنه‌های تلخی هم بودیم.

قناعت با بیان اینکه بارش باران به شکل رگباری موجب خسارت به حاجی‌آباد و روستاهای اطراف آن شد، افزود: از همان ساعات اولیه سیل، شاهد حضور میدانی همه مدیران ستاد مدیریت بحران استان در مناطق بودیم و ارتش و نیروهای نظامی ما هم پای کار بودند و فضای همدلی خوبی بین دستگاه‌ها حاکم بود.

وی گفت: راهداری، آب منطقه‌ای، جهادکشاورزی، هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها پای کار بودند که سبب تقلیل خسارت‌های سیل شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بازدیدی که از مناطق سیل زده زیرکوه داشت، گفت: روستای نوده، محمدآباد، معصوم آباد، شاهرخت و سایر روستاهای بخش شاسکوه از جهت سیل به باغات، قنوات و محصولات کشاورزی دچار خسارت شده بودند.

وی از اقدامات کوتاه مدت و بلند مدت برای جبران خسارات در زیرکوه خبر داد و گفت: بند خاکی روستای نوده شکسته و مطالعات آن در دست تکمیل است و باید بالا دست آن سه تا چهار بند خاکی احداث شود، این مهم برای بلند مدت است و باید منابع مالی آن در سطوح ملی تأمین شود.

قناعت گفت: همه مسیرها بازگشایی شده است اما برخی پل‌ها باید لای‌رویی شود و به صورت کوتاه مدت مشکلات رفع شوند.

وی با اشاره به دغدغه مردم درخصوص قنوات تخریب شده در این مناطق گفت: باید اقدامات موقت برای تأمین آب روستاها انجام شود تا این دغدغه رفع شود و پیگیری‌های لازم برای این مهم و جاده‌ها به طور انجام شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به جلسه استانداران در تهران طی هفته آینده افزود: حتماً موارد خسارت سیل در این جلسه بیان خواهد شد تا با برنامه‌ریزی خوب دستگاه‌های مدیریت بحران، منابع اعتباری برای جبران خسارت‌ها تأمین شود و اقدامات بلندمدت اجرایی شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات رسانه‌ها برای انتشار اخبار در اسرع وقت، گفت: اخبار سیل در شهرستان زیرکوه در اسرع وقت و در کوتاه‌ترین زمان اطلاع رسانی شد که اثرگذار بود.

قناعت با اشاره به بازماندن تعدادی از دانش آموزان شهرستان از کنکور، به قول مساعد رئیس سازمان سنجش درخصوص برگزاری آزمون ویژه برای این افراد اشاره کرد و متذکر شد: مسئولان شهرستان زیرکوه و مردم درخواست استفاده از سهمیه پنج درصدی مناطق سیل زده را دارند که این مهم به صورت کتبی از وزیر علوم درخواست شده است.

کد خبر 750020

دیگر خبرها

  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • قیمت شاهین از ۸۰۰ میلیون تومان گذشت
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی