Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسنسیوندیانامروز در گفت‌وگوبا خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه قوه قضائیه نباید در رسیدگی به اتهامات حسین فریدون تحت تأثیر مظلوم‌نمایی رسانه‌ها قرار گیرد، اظهار کرد: متخلفان و مجرمان اقتصادی نباید احساس کنند که وابستگی به مراکز قدرت برای آنها مصونیت از جرم ایجاد می‌کند و قوه قضائیه باید مماشات را کنار بگذارد و با قاطعیت پرونده افرادی را که وابستگی سیاسی، خانوادگی و جناحی با صاحبان قدرت دارند، بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جریان سیاسی حامی دولت از قدیم‌الایام به هوچی‌گری و شانتاژ رسانه‌ای مشغول بوده و در این مسائل ید طولایی دارد، این جریان همیشه در مقابل اقداماتی که برخلاف میل آنها صورت می‌گرفته است از ترفند مظلوم‌نمایی وشارلاتانیزمرسانه‌ای خاصی بهره می‌برده است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان ادامه داد: حرکت اخیر قوه قضائیه نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و رسانه‌های حامی دولت به شدت دست به تخریب قوه قضائیه از یک سو و مظلوم‌نمایی از سوی دیگر زدند و این مسأله با عنوان شدن بیماری متهم و بستری شدن وی در بیمارستان وارد فاز تهاجمی شد.

وی تصریح کرد: آنچه اهمیت دارد این است که قوه قضائیه در رسیدگی به اتهامات برادر رئیس جمهورنباید تحت تأثیر جوسازی‌های رسانه‌ای قرار گیرد و انتظار جنبش دانشجویی از قوه قضائیه این است که با اقتدار و به دور از جوسازی‌های رسانه‌ای در جهت احقاق حقوق حقه ملت گام بردارد، بدون شک مردم هم از این حرکت قوه قضائیه حمایت کرده و پشتیبانآن خواهند بود.

سیوندیان با اشاره به آیه 135 سوره نسا،خاطرنشان کرد: خداوند در این آیه عدالت و عدالت‌محوری را توصیه می‌کند هرچند باعث شود به ما زیان برسد، این عدالت‌محوری را ما در پیشوای خود امیر مؤمنان (ع) دیدیم، زمانی که برادرش عقیل سهم بیش از سهم خود از بیت‌المال طلب کرد و حضرت جواب او را با نزدیک کردن زغال آتش گرفته به دستانش داد.

وی در پایان با بیان اینکه عدالت‌محور بودن در همه زمینه‌ها باعث پیشرفت جامعه می‌شود، مطرح کرد: رئیس جمهور در زمان مناظرات انتخاباتی گفت که باید اسامی افراد مفسد بیان شود تا همه از آن اطلاع پیدا کنند اما این موضوع هم مثل بقیه حرف‌هایی که گفتند فقط حرف بود و عملی نشده است.

انتهایپیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهانِ مظلوم!؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی پرسپولیس و سپاهان به حاشیه‌های عجیبی کشیده شد. حاشیه‌هایی که هر طرف اعتقاد دارند حق با آن‌ها است.

بازیکنان سپاهان با انتشار یک استوری اینستاگرامی مشترک اصفهان را مظلوم نامیدند و از هواداران خود حمایت کردند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902749

دیگر خبرها

  • راه حل سند تحول برای رفع مشکل پراکندگی نظرات در حقوق عامه
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • روایت رسانه عبری از پیامدهای منفی اعتراضات دانشجویی
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • اصفهانِ مظلوم!؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان
  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند