Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیر کل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گفت: تاکنون نزدیک به ۲۸۰۰ واحد مسکونی به مرحله تحویل کامل به مددجویان رسیده است.

به گزارش بی‌باک به نقل ازسایت خبری کمیته امداد، ابراهیم بازیان با اشاره به مشارکت کمیته امداد و سپاه برای ساخت ۵۵۰۰ واحد مسکونی در روستاهای هفت استان کشور، گفت: تاکنون نزدیک به دو هزار و ۷۹۱ واحد مسکونی به مرحله تحویل کامل رسیده است که این رقم حدود ۶۰ درصد از کل واحدهای مورد نظر در این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با بیان اینکه در این طرح از مددجویان اعتباری دریافت و یا کسر نشده است، گفت: این پروژه مسکن از جمله فعالیت‌های خاص کمیته امداد به شمار می‌رود که در نوع خود موفقیت آمیز نیز بوده است.

بازیان با بیان اینکه از مجموع یک میلیون و ۵۰۰ هزار خانوار تحت حمایت ۱۰ درصد فاقد مسکن هستند، گفت: در برنامه ششم امداد که امسال، در سال نخست آن قرار داریم مقرر شده با تامین ۱۵۰ هزار واحد مسکونی (در قالب خرید، ساخت، بهسازی و کمک به ودیعه) صف متقاضیان مسکن را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکونی ۳۰۰ هزار خانوار تحت حمایت نیز نیازمند بهسازی است، افزود: نسبت فاقدین مسکن در شهرها دو برابر روستاهاست و در روستاها نسبت واحدهای مسکونی نیازمند بهسازی، دو برابر مسکن های شهریست.

بازیان یادآور شد: کمیته امداد امسال تصمیم دارد عمده نیاز مددجویان به مسکن در شهرها را از طریق واگذاری تسهیلات و وام‌های قرض‌الحسنه برطرف کند.

وی با اشاره به اهداف سفر و بازدید خود از شهرستان‌های هرمزگان، با بیان اینکه این استان در مبحث مسکن مددجویی دارای عملکرد مناسبی است، افزود: امسال در این استان ۱۶۰ میلیارد ریال در مبحث تامین مسکن مددجویان هزینه می‌شود که ۵۰ درصد از این اعتبار از محل کمک‌های مردمی و خیران تامین می‌شود.

مدیر کل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گفت: در دور جدید مدیریت کمیته امداد نگاهی متفاوت به تامین مسکن مددجویان در کشور حاکم شده و به همین دلیل است که در دو سال اخیر حرکت‌ها و برنامه‌های متفاوتی در حوزه تامین مسکن نیازمندان شاهد هستیم.

بازیان با بیان اینکه تامین مسکن مددجویی موضوعی فرا امدادی است، افزود: مسکن در واقع موضوعی چندبعدی و نیازمند کمک همه مسئولان در تمامی دستگاه‌های مربوطه است . البته در این سال‌ها تعامل خوبی در این حوزه شکل گرفته است.

وی به رایزنی رئیس کمیته امداد با استانداران در سراسر کشور برای تامین زمین و رفع سایر مشکلات مسکن اشاره کرد و افزود: شهرستان قشم برخلاف تصور برخی افراد، شهرستانی محروم به ویژه در حوزه روستایی محسوب می‌شود و نیازمند همت و تمرکز بیشتری برای رفع نارسایی‌های مرتبط با مسکن است.

بازیان با بیان اینکه در غرب قشم محرومیت‌های قابل توجهی را شاهد هستیم، افزود: طی طرح مسکن مددجویی در هرمزگان مقرر شده است که ۱۵۰ واحد مسکن برای محرومین قشم ساخته شود که تاکنون بخش قابل توجهی از این واحدها به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به مبحث مهاجرپذیری جزیره قشم، افزود: اولویت اساسی در قشم باید رفع محرومیت از بومی‌ها و ساکنان اصلی جزیره باشد.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: این واحد‌های مسکونی با همکاری کمیته امداد، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی ساخته شده است.

قباد مبشری گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای ساخت هر باب واحد مسکونی ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر از ۱۰ تا ۱۵ درصد پیشرفت کاری در حال ساخت است که در برنامه داریم ۵۰۰ واحد دیگر را به آنها اضافه کنیم.

وی گفت: کمیته امداد استان در مجموع ۸۵ میلیارد تومان به صورت بلاعوض به مالکان این واحد‌ها پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه ۴۸ هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امداد استان هستند، گفت: از این تعداد ۶ هزار خانوار مددجو نیاز به منزل مسکونی دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هم گفت: ۴۸۰ واحد مسکونی هم در شهر‌ها برای مددجویان در حال ساخت است که این سازمان کار نظارت بر آنها را بر عهده دارد.

راستا افزود: تعدادی واحد مسکونی نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای مددجویان با همکاری کمیته امداد ساخته می‌شود.

احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: بیش از دو هزار واحد مسکونی نیز توسط بسیج سازندگی، کمیته امداد و بنیاد مسکن استان در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • ۸۰ درصد مددجویان روستایی کمیته امداد گلستان دارای مسکن هستند
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • افتتاح ۳ هزارمین واحد مسکن روستایی بوشهر+ تصویر
  • تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان