Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@23:13:11 GMT

اعزام تیم دوم پزشکان حج تمتع در پایان هفته

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۶۶۸۸۷

اعزام تیم دوم پزشکان حج تمتع در پایان هفته

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت:گروه اول تیم پزشکی حج تمتع ۹۶ برای انجام اقدامات و هماهنگی‌های لازم در زمینه بهداشت و درمان به کشور عربستان اعزام شدند و ارسال داروها بدون هیچ مشکلی انجام شد.

به گزارش مشرق، علی مرعشی گفت: گروه اول تیم پزشکی حج ۹۶ در هفته گذشته به کشور عربستان اعزام شده و اکنون در حال تدارک شرایط مناسب بهداشتی و درمانی برای حجاج هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه دوم تیم پزشکی حج ۹۶، درتاریخ ۵ مرداد به عربستان اعزام خواهند شد. همچنین تیم سوم و چهارم نیزدر روز ۷ مرداد ماه اعزام می‌شوند.


رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر خاطر نشان کرد: ارسال دارو‌های ضروری در ایام حج، بدون هیچ مشکلی انجام شد و تنها سرم، به علت سنگینی وزن و هزینه‌های گمرک از کشور عربستان خریداری می‌شود. در حال حاضر تیم پزشکی مستقر در کشور عربستان وظیفه هماهنگی امکانات پزشکی و درمانی را برعهده دارند.


وی عنوان کرد: تمام هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی انجام شده است تا حج تمتع امسال بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شده و این اطمینان به حجاج داده می‌شود که مراسم حج به خوبی به پایان برسد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد

اسماعیل رستمی،مدیر کل حج و زیارت استان قم در حاشیه همایش حجاج قمی کاروان‌های حج تمتع در ورزشگاه حیدریان گفت: ۲۳۹۹ نفر در قالب ۱۹ کاروان از قم به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه اعزام حاجیان از ۲۳ اردیبهشت آغاز می‌شود، افزود: میانگین سن حجاج در قم ۵۷ سال است و ۵۵ درصد حجاج قمی، خانم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نظام درمانی را به کجا می‌برند؟
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند
  • خلاصه بازی النصر و الوحده + فیلم
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • خلاصه بازی الهلال و التعاون + فیلم
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم 
  • ۸۷۵۵۰ زائر از سراسر کشور به حج تمتع اعزام می‌شوند