Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در ماده دو 100 ثمین جعفر زاده از آذربایجان شرقی اول شد، ملیسا نادری از آذربایجان شرقی به مقام دوم رسید و زهرا ساربانی از بوشهر نیز مقام سوم را کسب کرد، همچنین یلدا صفائیان از خراسان رضوی، ارمینه نصیری از خراسان رضوی و زهرا احمدی از البرز نیز به مقام های چهارم تا ششم این دوره از رقابت ها دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ماده دو 200 متر نیز ثمین جعفر زاده و ملیسا نادری هر 2 از آذربایجان شرقی به ترتیب مقام های اول و دوم را از آن خود کردند، ملینا خیاط از خراسان رضوی سوم شد و مینا صالحی از البرز، زهرا ابراهیم پور از فارس و زهرا احمدی از البرز به ترتیب رتبه های چهارم تا ششم را کسب کردند.
در ماده 600متر، ملینا خیاط و سوگند شایسته فر هر 2 از خراسان رضوی به ترتیب مقام اول و دوم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند و نگار وزیری از خوزستان نیز سوم شد، همچنین سونیا ایلاتی حسینی از فارس، مهشید کریمی از البرز و سارا انصاری از کرمان به ترتیب حائز رتبه های چهارم تا ششم شدند.
در ماده پرش طول، یلدا صفائیان از خراسان رضوی مقام اول را به دست آورد، مینا صالحی و ملینا اسماعیلی هر 2از البرز به مقام دوم و سوم دست یافتند، کیانا کشاورز از فارس، خدیجه محمد پور از بوشهر و شمیم اشرف راد از یزد نیز مقام های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.
در ماده پرش ارتفاع، کیانا کرمی وفا از تهران، مهدیه سادات حسینی از یزد و پانیذ حیدری از البرز به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند و شمیم اشرف راد از یزد، پریماه رسولی از تهران و مهشید کریمیان از البرز به ترتیب رتبه های چهارم تا ششم را کسب کردند.
در ماده پرتاب وزنه، عاطفه نیازی از خراسان رضوی، حافظه امین نیا از گلستان و دیانا احمدی از بوشهر به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند و رقیه ضرغامی از شهرستان های تهران، صفورا کاویانی از فارس و ثنا خوشاوی از اصفهان مقام های چهارم تا ششم این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.
در ماده پرتاب توپ، محدثه جاویدی از کرمان اول شد، حافظه امین نیا از گلستان دوم و مریم انگزی از کرمانشاه سوم شد،همچنین پگاه روزبهانی و یلدا بیرانوند هر 2 از همدان مقام های چهارم و پنجم را به دست آوردند و ثنا خوشاوی از اصفهان به مقام ششم دست یافت.
در ماده سه گانه ، فاطمه شهریاری نژاد از کرمان، مبینا تمدن از فارس و نرگس سرتیپی از شهرستان های تهران به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و آیدا داسار از کردستان، معصومه حبیب زاده از البرز و نرجس بهروزی از بوشهر صاحب عناوین چهارم تا ششم این دوره از رقابت ها شدند.
در ماده 4 در 100 امدادی، استان های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و فارس به ترتیب صاحب رتبه های اول تا سوم شدند و استان های بوشهر و کرمان و اصفهان نیز در رتبه های چهارم تا ششم قرار گرفتند.
سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان پسر سراسر کشور نیز با رقابت 290 دانش آموز پسر دوره ابتدایی در قالب 26 تیم در سنندج برگزار شد.
مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان سراسر کشور از 25 تیر آغاز شده است و تا هشتم مرداد ماه سال جاری به میزبانی استان کردستان با شرکت بیش از هزار و 700 نفر از دانش آموزان دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی در استادیوم ورزشی 22 گولان سنندج برگزار می شود.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند

افشین خوش‌گوار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش‌آموزان کردستانی ۶ عنوان برتر در مرحله کضوری جشنواره سفیران سلامت را کسب کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: در هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی، در مرحله شهرستانی ۸ هزار و ۵۲۸ اثر اعلام وصول شد که از این تعداد ۳۱۳ اثر به مرحله استانی راه پیدا کرد.

خوش‌گوار عنوان کرد: پس از داوری آثار راه یافته به مرحله استانی، با نظر شورای داوران ۲۹ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد.

وی گفت: بر اساس اعلام دفتر سلامت و تندرستی وزارت، شش اثر شرکت کنندگان کردستان حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: بر این اساس در رشته کارسازه سارا وکیلی از مدرسه متوسطه اول فاطمه الزهرا شهرستان کامیاران و سیدایمان حسینی از مدرسه متوسطه اول دکتر پرتو ماه دهگلان موفق به کسب عنوان اول شدند.

خوش‌گوار ادامه داد: در بخش کارسازه ابتدایی اول مدرسه شکوفه‌های انقلاب دیواندره متشکل از آریسا محمدیان، ستایش حمزه‌ای و فاطمه زهرا محمدی رتبه چهارم کشوری را به دست آوردند.

وی افزود: در بخش جشنواره عکاسی چهارشنبه آخر سال نیز آلان شادفر از مدرسه شهید فهمیده ناحیه ۲ و شنیا دلکی از مدرسه نیایش دهگلان حائز رتبه برتر کشوری در دوره دوم ابتدایی شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: در بخش باغچه کوچک سبزیجات نیز ایلیا صفری از مدرسه شهید آزادی کامیاران در دوره اول ابتدایی رتبه پنجم کشور را به دست آورد.

کد خبر 6090668

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت