Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرچک-رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک گفت: تعداد ۸۰ نفر از معلولین تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان قرچک به اردوگاه شهید عظیمی بابلسر جهت اردوی سیاحتی و تفریحی اعزام شدند .

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید رضا نعمتی صبح چهارشنبه در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: اعزام معلولین تحت پوشش در هفته کرامت و در راستای طرح تکریم و اوقات فراغت جمعیت تحت پوشش با هدف ارتقای سلامت روحی و روانی این عزیزان صورت پذیرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این طرح در قالب برگزاری اردوهای فرهنگی، تفریحی، با هدف حضور پر رنگ معلولین و مددجویان و جامعه هدف بهزیستی در برنامه های فرهنگی و پر کردن اوقات فراغت آنها در ایام تعطیلات تابستان برگزار می گردد.

نعمتی افزود: کلیه هزینه های مربوط به اعزام این عزیزان شامل تهیه دو دستگاه اتوبوس، پذیرایی و... به مبلغ ۹۰ میلیون ریال از محل کمک خیرین به اداره بهزیستی در قالب مشارکتهای مردمی تهیه و تدارک دیده شده است .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک انجام تبلیغات محیطی، تسهیلات ازدواج، ایحاد انواع کارگروهها در زمینه اگاهسازی تحت عنوان فرزند پروری، مشاوره های روانشناختی، بازدید از خانواده های تحت پوشش، اجرای برنامه های مختلف در مهد های کودک مانند نقاشی، دلنوشته، برنامه های تفریحی و سرود نمایش بچه های مهد کودک و.... را از دیگر اقدامات مد نظر اجرایی اداره بهزیستی شهرستان در هفته کرامت عنوان نمود .

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در این جلسه رضا غیاثی زاده رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان با بیان مطلب که  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند  از  برخورد جدی و قاطع با فعالیت تورهای غیرمجاز خبر داد و گفت : بازدیدهای مستمر و هفتگی تیم بازرسی  متشکل از کارشناسان اداره ميراث فرهنگی، گردشگری و صنایع شهرستان گرگان، انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی استان و صنعت و معدن از دفاتر خدمات مسافرتی صورت گرفته و  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور بوده و در صورت تخلف به کمیسون مربوطه ارجاع و سپس در مورد نامبرده تصمیم گیری خواهد شد. غیاثی زاده افزود :  مقرر شد حداقل ده بسته  سفر توسط انجمن دفاتر استان تهیه و در اختیار اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان و علاقمندان جهت بهره برداری قرار گیرد. 

 

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست