Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی بر نقش تاثیرگذار اردوهای تشکیلاتی در تربیت مهارتی اجتماعی دانش آموزان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، داریوش پرنیان در آیین افتتاحیه برگزاری پیش اردوی قطبی استانی اعضاء و مربیان پیشتازان و فرزانگان شمال استان که به میزبانی شهرستان سلماس در مدرسه ام البنین این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) و روز دختر،‌گفت: اردو یک فرآیند آموزشی، پرورشی متناظر با اهداف و برنامه های مرتبط با سطح و مقطع تحصیلی دانش آموزان و از اصلی ترین پارامترهای اثرگذار در حوزه جامعه پذیری دانش آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرنیان اظهار کرد: سازمان دانش آموزان با برگزاری اردوهای نظام مند و هدفدار نقش بسزایی در تربیت مهارتی در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان ایفا کرده است.

وی تصریح کرد: قطب۳اردوی ملیقطبی پیشتازان و فرزانگان کشور با حضور استان های مازندران، گیلان، آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و شهرتهران در اردوگاه میرزا کوچک خان جنگلی رامسر و با شرکت 546 نفر از آذربایجان غربی در این اردوی برگزار خواهد شد.

رسول موسی زاده رییس اداره آموزش و پرورش سلماس نیز در این آیین با تاکید بر نقش با اهمیت سازمان دانش آموزی در پربار کردن و ایجاد نشاط در ایام دانش آموزی با ساماندهی فعالیتهای مختلف فوق برنامه برای دانش آموزان، اظهار کرد:دانش آموزان تشکیلاتی در مدارس نقش مهمی در مدیریت فرهنگی فعالیت های مدارس دارند به گونه ای که آنان در عرصه های مختلف هویتی، معرفتی و مهارتی با همراهی و نظارت مربیان و یاور مربیان تشکیلاتی انجام وظیفه می کنند.

موسی زاده اذعان کرد: سازمان و تشکیلات دانش آموزی بازوهای توانمند آموزش و پرورش هستند که از طریق مشارکت دادن دانش آموزان در فعالیتهای مختلف اجتماعی، موجب تربیت شهروندانی فعال ، پویا و در عین حال مطیع قانون در جامعه می شود.

تورج سلاطین تمر معاون پرورشی و فرهنگی مدیریت آموزش و پرورش سلماس نیز در این مراسم با اشاره به فعالیتهای سازمان دانش آموزی در چند سال اخیر، تصریح کرد: روندفعالیت سازمان دانش آموزی استان با مدیریت جدید رونق بیشتری گرفته استامیدواریم دانش آموزان و مربیان پیشتاز و فرزانه استان با برگزاری این اردوهای آماده سازی بتوانند در اردوی ملی قطبی رامسر خوب بدرخشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معلمان مدارس دانش آموزان توانخواه، تنها علم و دانش آموزش نمی‌دهند بلکه درس زندگی و عشق می‌دهند.
معلمانی که در کنار کار معلمی، در جایگاه مادری و پرستاری هم نقش آفرینی می‌کنند.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به مناسبت در آستانه روز معلم سری به یکی از مدارس دانش آموزان توانخواه زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی