Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-19@10:07:12 GMT

برگزاری کارسوق مهندسی ژنتیک 

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۶۷۴۶۵

برگزاری کارسوق مهندسی ژنتیک 

به گزارش ایسکانیوز، با هدف آشنایی دانش‌آموزان برگزیده با اهمیت و کاربردهای زیست‌فناوری و با پیگیری‌های انجام شده توسط ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و همکاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، کارسوق مهندسی ژنتیک در قالب یک برنامه آموزشی و پژوهشی در 4 قطب کشور (تهران، تبریز، مشهد و یزد) در حال برگزاری است که در تهران روز پنج شنبه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افتتاحیه بخش آموزش‌های عملی این کارسوق در قطب تهران ویژه دانش‌آموزان پایه هشتم در تاریخ پنجشنبه پنجم مردادماه سال جاری در دبیرستان دوره اول علامه حلی 5 برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، کارگاه‌های عملی این دوره نیز عصر پنجشنبه الی عصر جمعه ششم مردادماه برگزار خواهد شد.

200

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه استیج شبانه در میدان مشاهیر | ساعات برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز

به گزارش همشهری، محمد حسین حجازی با بیان این‌که «شهردار تهران اراضی عباس آباد را کانون گردشگری، نورآوری و فناوری تهران می‌داند» اضافه کرد: مطابق توافقاتی که قرار است در روزهای ابتدایی سال آینده با معاونت علمی ریاست جمهوری به امضا برسد، اراضی عباس آباد یکی از ۷ پایگاه اصلی هوشمند سازی کشور خواهد شد. او «خانه خلاق هزاره» را یکی از مزیت‌های فناورانه عباس آباد دانست و افزود: این مجموعه استارتاپی سال گذشته افتتاح شد و خروجی های آن برای شهر تهران می‌تواند کارآمد باشد.
ححجازی همچنین از میزبانی ایران از اجلاس گردشگری پایتخت‌های دنیا خبر داد و گفت: چندی قبل در مجموعه عباس آباد میزبان رئیس سازمان جهانی گردشگری بودیم؛ پس از آن با تعاملات صورت گرفته و انجام مقدمات بنا شد به زودی اجلاسیه جهانی گردشگری پایتخت‌های دنیا در منطقه گردشگری عباس آباد برگزار شود که جزئیات و اخبار تکمیلی و نهایی آن متعاقبا اعلام می‌شود.
مدیر عامل شرکت نوسازی عباس‌آباد، فضای سبز مجموعه عباس آباد را اولین جذابیت این منطقه برای گردشگران دانست و با اشاره به ویژه‌برنامه‌های فرهنگی این مجموعه به عنوان دومین جاذبه منطقه برای گدشگران گفت: برنامه‌های فرهنگی عباس آباد مانند سایر مجموعه‌های وابسته به شهرداری تهران با شعار «بهار قرآن، بهار ایران» برگزار خواهد شد اما به جز این، مجموعه‌ فرهنگی عباس آباد برنامه‌های اختصاصی خود را نیز با عنوان «عید شرقی» برگزار خواهد کرد. او از برگزاری برنامه استیج شبانه در میدان مشاهیر در شب‌های نوروز خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این کارناوال‌های شادی با محوریت بازی‌های قومی و محلی با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی در اراضی عباس آباد برپا می‌شود. هم‌چنین از ساعات قبل از افطار نیز با هدف اثرگذاری بر مخاطب کودک کارگاه‌های خلاقیت و شعر کودکان نیز در منطقه عباس آباد فعال خواهد بود.
به گفته حجازی، برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز از ساعت ۸ شب تا ۱۲:۳۰ در مجموعه تپه‌های عباس‌آباد برگزار خواهد شد. همچنین در ایام ماه مبارک رمضان شاهد برپایی سفره افطار، کنسرت و کاروان شادی خواهیم بود. مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد همچنین از برگزاری روز ویژه برنامه‌ای در روز ۱۲ فروردین به مناسبت روز جمهوری اسلامی خبر داد که با حضور سفرای کشورهای مختلف در مجموعه تپه‌های عباس‌آباد برگزار خواهد شد.

کد خبر 839818 برچسب‌ها ماه رمضان پل طبیعت نوروز تور- گردشگری

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/ انتخابات تهران تمام‌الکترونیک است
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/ انتخابات تهران تمام الکترونیک است
  • برگزاری برنامه استیج شبانه در میدان مشاهیر | ساعات برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز
  • برگزاری دوره آموزشی داوری فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • حمایت ایرانسل از سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با تأکید بر هوش مصنوعی
  • برگزاری سومین دوره مسابقات جام رمضان مشهد پرشورتر از گذشته
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • برگزاری سه دیدار تدارکاتی تیم هندبال جوانان ایران در تهران
  • در کنگره شهدا باید بتوان پیام شهیدان را به دل‌ها منتقل کرد