Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گروه حامي استاندارد USB 3.0 که شرکت هايي نظير اپل، اچ پي، اينتل، مايکروسافت و ديگران را در بر مي گيرد، امروز نسل جديد اين فناوري را به نام USB 3.2 معرفي کرد که جايگزين USB 3.1 خواهد شد.
اين آپديت افزايشي، ارتباط چند مسيره را بين دستگاه هاي ميزبان و جانبي ميسر مي سازد. کابل هاي USB-C کنوني توانايي اجراي چنين عملياتي را دارند و حال با معرفي استاندارد USB 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2، برقراري ارتباط دومسيره با سرعت هاي 5 و 10 گيگابيت بر ثانيه در هر مسير ممکن مي شود.
با توجه به اين مشخصات، حداکثر سرعت انتقال داده در استاندارد جديد يو اس بي به 20 گيگابيت بر ثانيه مي رسد، که نسبت به USB 3.0 و نسل اول USB 3.1 به چهار برابر، و در مقايسه با نسل دوم USB 3.1 به دو برابر افزايش يافته است.

البته به منظور بهره گيري از USB 3.2 به دستگاه هاي سازگار با آن نياز خواهيد داشت. در صورت پشتيباني ميزبان و وسيله جانبي، حتي با کابل هاي قديمي USB 3.0 هم مي توان ارتباط سريع تري را تجربه کرد. در اين حالت، حداکثر سرعت انتقال داده به 2 گيگابيت بر ثانيه مي رسد.
گفتنيست درگاه تاندربولت اينتل که در لپ تاپ هاي گران قيمت روي پورت هاي USB-C سوار شده، از سرعت 40 گيگابيت بر ثانيه پشتيباني مي کند که طبيعتاً براي دستيابي به چنين سرعتي، به کابل هاي تاندربولت و دستگاه هاي سازگار با آن نياز خواهيد داشت. [براي آشنايي بيشتر با فناوري USB مي توانيد اين مقاله را مطالعه نماييد.]
طبق زمان بندي معمول، احتمالاً استاندارد USB 3.2 تا پايان سال جاري ميلادي نهايي خواهد شد، اما انتظار مي رود دستگاه هاي سازگار با آن از اواسط سال 2018 وارد بازار شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس گفت: این طرح معاملات عادی و روزانه مردم را شامل نمی‌شود و حداکثر شامل یک درصد از افراد جامعه می‌شود.

در حال تکمیل

کد خبر 6090519 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود