Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:13:33 GMT

توره: بعضی وقت‌ها در کشورتان تحویلتان نمی‌گیرند!

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۶۷۵۷۶

توره: بعضی وقت‌ها در کشورتان تحویلتان نمی‌گیرند!

هافبک ساحل عاجی از این که در کشورش زیاد مورد توجه قرار نمی‌گیرد ناراحت است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ساکرنت، یحیی توره چهار بار مرد سال قاره آفریقا شده است و دو قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه خود دارد و یکی از موفق‌ترین بازیکنان آفریقایی تاریخ محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام این موفقیت‌ها او می‌گوید که در کشورش به هیچ وجه، احترامی را که انتظارش را داشت حس نکرد و به همین دلیل تصمیم به خداحافظی از تیم‌ ‌ملی گرفت.

یحیی توره درباره این موضوع، گفت‌: چند سال باید بگذرد تا یکی مثل من در ساحل عاج رشد کند. متاسفانه من همیشه احساس ناراحتی و افسردگی از بازی در کشور داشتم. در برخی از موارد شما اصلا در کشورتان مورد توجه قرار نمی گیرید ولی خارج از کشورتان پادشاهی می‌کنید. من فکر می‌کنم که این روش باید تغییر کند و به بازیکنان وطنی بهای بیشتری داده شود. الان برای مثال در کامرون خیلی‌ها عاشق ساموئل اتوئو هستند ولی درباره من اصلا چنین مسائلی وجود نداشته است.

هافبک ساحل عاجی در پایان صحبت‌های خود، گفت‌: در تیم‌ ‌ملی دروگبا بهترین دوست من بوده، نمی‌دانم که چرا همه می‌گویند که من از او نفرت داشتم. من حتی او را از برادرم حبیب بیشتر دوست دارم و بیشتر در کنار او بودم. سال‌های سختی برای من برای بازی در ساحل عاج گذشت ولی همیشه با تمام عرق و تعصب برای کشورم بازی کردم و حالا که بازنشسته شده‌ام برای موفقیت کشورم فقط دعا می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس

دریافت 60 MB

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه هفتم اردیبهشت ماه و در آستانه روز ملی خلیج‌فارس همایش پروازی پاراگلایدرها در ساحل بندرعباس برگزار شد.

گفتنی است در این گردهمایی پروازی بالغ بر ۱۵۰ پاراگلایدر سوار حضور داشتند.

کد خبر 6089285

دیگر خبرها

  • منتظر محمد مصدوم شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!