Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان، گفت: غذای مورد نیاز برای بازیکنان در ویتنام وجود ندارد و آنها با نان و سیب زمینی خودشان را سیر می‌کنند.

احمد اسماعیل پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصاف گیتی پسند با بانک بیروت لبنان در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، اظهار کرد: بانک بیروت برای ما به نسبت دیگر تیم‌ها حریف آسان‌تری است اما نباید آنها را دست کم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک بیروت به لحاظ قدرت بدنی تیم بسیار خوبی است و از یک بازیکن ایرانی (بهروز جعفری) نیز بهره می‌برد. آنها سابقه چند حضور در جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه خود دارند و مهم‌تر از همه این که ما در مرحله حذفی با این تیم بازی می‌کنیم و کوچک‌ترین اشتباه باعث می‌شود که به جمع چهار تیم راه نیابیم.

بازیکن گیتی پسند اصفهان درباره پیروزی خفیف مقابل اوزاکای ژاپن، خاطر نشان کرد: اواخر بازی آن طور که می‌خواستیم پیش نرفت. با این حال با تلاش بازیکنان سه امتیاز این مسابقه را گرفتیم و به عنوان تیم اول صعود کردیم. ضمن این که ما نخواستیم فشار زیادی در این بازی به خودمان وارد کنیم. به‌ هر حال بازی‌ها فشرده است و باید انرژی‌ها را ذخیره کرد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا وضعیت تغذیه بازیکنان در ویتنام مناسب است یا نه؟ اذعان‌ کرد: غذای این جا افتضاح است. ما خودمان از ایران کنسرو آورده‌ایم اما به شخصه از آن استفاده نمی‌کنم؛ بنابراین خودمان را با نان، سیب زمینی و میوه سیر می‌کنیم ولی شرایط سخت است.

اسماعیل پور در پایان درباره حضور کفاشیان و تارقلی زاده در اردوی گیتی پسند اصفهان به ایسنا، گفت‌: آقای کفاشیان در کلمبیا برای دیدن ملی‌پوشان نیامدند و کمی باعث ناراحتی شده بود اما در ویتنام به همراه آقای تارقلی زاده زحمت کشیدند و تشریف آوردند و امیدوارم که بتوانیم لطفشان را جبران کنیم. از مردم هم می‌خواهم که ما را دعا کنند و همچنین فوتسالی‌ها پشت ما باشند تا بتوانیم قهرمانی را به ارمغان آورده و پرچم فوتسال ایران را در آسیا بالا نگه داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه" ورونای ایتالیا که در این فصل امین اسماعیل نژاد را در اختیار داشته در آخرین بازی فصل خود برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای ایتالیا باید به مصاف لوبه برود.

تیمی که بتواند پیروز از میدان خارج شود می تواند سهمیه کاپ اروپا را از آن خود کند تا حداقل در یک تورنمنت اروپایی حضور داشته باشند. هر دو تیم برای سهمیه لیک قهرمانان اروپا بسته شده بودند که در گرفتن سهمیه ناکام شدند.

امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی باشگاه ورونا که در این فصل در این تیم فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد در چند بازی گذشته تیمش عالی کار کرده و حالا میخواهد در آخرین بازی فصل خود با این تیم با خاطره ای خوش به اردوی تیم ملی والیبال ایران بیاید.

امین اسماعیل نژاد احتمالا از فصل آینده در لیگ لهستان و در یکی از تیم های معتبر این لیگ به میدان خواهد رفت. او حالا با تجربه ای که از مسابقات سوپر لیگای ایتالیا به دست آورده می تواند ستاره تیم ملی والیبال ایران را در لیگ ملتهای والیبال باشد.

دیگر خبرها

  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا