Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:43:13 GMT

کتاب «حضرت بقیه الله» به چاپ پنجم رسید

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۶۸۲۱۳

کتاب «حضرت بقیه الله» به چاپ پنجم رسید

کتاب «حضرت بقیه الله» از آیت الله محمد شجاعی توسط انتشارات سروش به چاپ پنجم رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «حضرت بقیه الله» از آیت الله محمد شجاعی توسط انتشارات سروش به تازگی به چاپ پنجم رسیده است.

کتاب حاضر یکی از ۸ کتابی است که محصول تبدیل سخنرانی های استاد آیت الله محمد شجاعی در مجالس خصوصی و عمومی هستند که به موضوع مهدویت پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اثر زندگانی، اخبار غیبت، شخصیت و جایگاه حضرت امام مهدی (عج) از میان روایات و احادیث معتبر بررسی شده و به بحث ظهور آن حضرت و رجعت از نگاه قرآن کریم پرداخته شده است.

این کتاب در ۶ فصل تدوین شده که با شناخت حضرت مهدی (ع) آغاز می شود. میلاد مقدس، نایبان خاص و بحث در معنای بقیه الله از جمله مباحثی هستند که در فصل اول کتاب مطرح می شوند. غیبت کبری آن حضرت در ادامه مطالب کتاب مطرح شده که در آن از روایاتی که پیش از غیبت از آن خبر داده اند سخن گفته شده است؛ و همچنین اینکه غیبت، آزمایشی بزرگ است و در زمان غیبت، تشرف به محضر حضرت که انواعی برای آن گفته شده، چگونه امکان پذیر است.

همچنین این اثر امام مهدی (عج) را از منظر دیدگاه و روایات اهل سنت نیز معرفی می‌کند. عصر ظهور آن حضرت نیز یکی از فصول کتاب را به خود اختصاص داده که علائم ظهور و قیام آن حضرت و جهان پس از قیام حضرت موعود (عج) در این قسمت تشریح شده و در پایان به مبحث رجعت امام دوازدهم پرداخته و عرض ارادت، اخلاص و عشق به آستان مبارک ولادت حضرت مهدی (عج) پایان بخش کتاب است.

چاپ پنجم این کتاب با ۲۱۶ صفحه و قیمت ۱۱ هزار تومان منتشر و عرضه شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم های فولاد و تراکتور

ترکیب تیم های فولاد و تراکتور اعلام شد.

ترکیب تیم های فولاد و تراکتور مشخص شده است.

ترکیب فولاد برابر تراکتور:

کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، احسان پهلوان، محمد علی‌نژاد، ساسان انصاری، محمد عسکری و لوسیانو پریرا

ترکیب تراکتور برابر فولاد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرحسین حسین‌زاده

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • عرضه کتاب حاشیه‌نگاری‌ از دیدارهای رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبرانقلاب در راه نمایشگاه کتاب
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظّم انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست