Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سفر دو روزه بهروز کمالوندی سخنگو و معاون «بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی» به روسیه پیرامون موضوعات مرتبط با همکارى‌هاى دوجانبه از جمله واحد اول نیروگاه اتمی بوشهر و برنامه‌هاى مرتبط با احداث واحدهاى بعد، بررسی و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین در جریان این سفر، در خصوص نقشه راه همکارى دو سازمان در تولید مشترک سوخت هسته‌اى و تبیین اقدامات عملى آینده رایزنی شد و در بحث همکارى هاى بین المللى در قالب برجام موضوع تولید ایزوتوپ هاى پایدار طرح و هماهنگى لازم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی، امروز در اصفهان در نشست خبری مشترک با «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اظهار کرد: در این سفر گفت‌وگوهای سازنده و رو به جلویی با آقای گروسی داشتیم.

وی ادامه داد: ما در اسفند گذشته در تهران، بیانیه‌ای را به صورت مشترک منتشر کردیم که اگرچه بدخواهان جمهوری اسلامی ایران همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند، اما گروسی و من اعتقاد داریم که آن بیانیه، مبنای خوبی برای تعاملات آژانس و سازمان انرژی اتمی است و به عنوان نقشه راه خود بر آن تاکید کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • گروسی: معیار کار آژانس و ایران بیانیه مشترک است
  • بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند
  • ایران و فائو در زمینه تولید زعفران پروژه جدید امضا کردند
  • همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • تولید برق هسته‌ای تا ۲۵ سال آینده ۳ برابر می‌شود
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای