Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن، محمدتقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن و مدیر برنامه‌ریزی و اجرایی ارزیابی قاریان و مدرّسان قرائت قرآن گفت: داوری تلاوت‌های تحقیق و ترتیل قاریان و مدرّسانی که مرحله آزمون ورودی ششمین دوره ارزیابی را با موفقیت پشت سرگذاشته بودند، با حضور استادان و داوران برجسته کشور، 28 تا 31 تیرماه در محل شورای عالی قرآن برگزار گردید و از مجموع 178 قاری و مدرس پذیرفته شده در آزمون ورودی، در‌ این مرحله مجموعاً 50 نفر در یکی از درجات 1 تا 4 موفق به کسب نصاب لازم شدند که از این تعداد 39 نفر قاری و 11 نفر مدرس می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است این تلاوت‌ها در تیرماه سال جاری در استودیوی شورای عالی قرآن انجام شده بود.
وی افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند از تاریخ هشتم مردادماه با مراجعه به پروفایل شخصی خود در سامانه طرح ارزیابی، قسمت کارنامه‌ها، از نتایج آزمون تلاوت و مصاحبه و پذیرش قطعی در یکی از درجات 1 تا 4 مطلّع شوند. فرصت درخواست تجدیدنظر به نمرات تا پایان وقت اداری دهم مردادماه از طریق سامانه پیامکی 30005088810400 خواهد بود .
میرزاجانی ادامه داد: ضمناً آزمون نظری قاریان و مدرّسانی که در یکی از درجات 1تا4 پذیرفته ‌شده‌اند، روز جمعه، پنجم آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.
لازم است قاریان و مدرّسان محترم با مراجعه به سامانه طرح ارزیابی، بخش آیین‌نامه‌ها، مواد آزمونی خود را از جداول مربوطه دریافت نموده و با آمادگی کامل در آزمون نظری شرکت نمایند.
رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن گفت: افرادی که سرفصل‌های منابع و دروس نظری را در مراکز آموزش عالی گذرانده‌اند، با ارسال مدرک معتبر و پس از تأیید آن در کمیته فنّی دبیرخانه ارزیابی، از آزمون دروس گذرانده شده، معاف خواهند شد.
شرکت‌کنندگان فرصت دارند تصویر این مدارک را تا تاریخ 15 مردادماه از طریق دورنگار به شماره 02188832500 به شورای عالی قرآن(دبیرخانه ارزیابی قاریان و مدرّسان) ارسال نمایند. تطبیق تصویر مدارک با اصل آن مقارن با برگزاری آزمون نظری خواهد بود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند

آئین اختتامیه ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیین اختتامیه کنگره ملی شعر خلیج فارس با حضور جمعی از شاعران سراسر کشور، مسئولان استانی در شهرستان هندیجان، اسکله بحرکان در خلیج فارس برگزار شد.

اسامی برگزیدگان کنگره ملی شعر خلیج فارس به شرح زیر است:

در بخش کلاسیک: قاسم بای از رامیان استان گلستان، سحر شعبانی از هندیجان و فاطمه سلیمان‌پور از قم به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش اصلی شعر سپید: سارا شجاعی از اهواز، معصومه سادات شاکری از نیشابور موفق به کسب رتبه اول و دوم شدند. در این بخش هیچ اثری حائز رتبه سوم نشد.

خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است

در بخش ویژه کلاسیک نیز داوران هیچ اثری را حائز رتبه ندانستند.

لیلا سپهری از بندر امام‌ خمینی (ره) و پویا اقرایی از اهواز به ترتیب رتبه اول و دوم بخش بخش ویژه سپید را از آن خود کردند و هیچ اثری در این بخش حائز رتبه سوم نشد.

در بخش آزاد این کنگره نیز اثر علی اکبر آغاسیان از تهران و در بخش گویشی اثر کلثوم ستاوی از شوش برگزیده شدند.

در این رویداد ادبی شاعران برگزیده سروده‌های خود در وصف خلیج فارس خوانش کردند.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد