Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم‌ بوچیای خراسان‌رضوی گفت: تیم بوچیای خراسان‌رضوی در مسابقات قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی بوچیای به مقام سوم رسید.

وحید نیک‌فرجام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: تیم بوچیای خراسان‌رضوی در مسابقات قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی بوچیا برای شرکت در مسابقات پاراآسیایی اماراتسوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که مسابقات قهرمانی کشوردر سالن فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در تهران برگزار شد،تصریح کرد: در این رقابت‌ها حدود 80 ورزشکار از15 استان کشور حضور داشتند و به ترتیب تیم‌های آذربایجان‌غربی و زنجان رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند.

سرمربی تیم‌ بوچیای خراسان‌رضوی گفت: ورزشکاران این رشته دارای آسیب‌های شدید حرکتی بوده و بیشتر در آسایشگاه‌ها فعالیت دارند. این ورزشکاران برای ایاب و ذهاب مشکل دارند و در چند سالن تمرینات خود را انجام می‌دهند که انجام تمرین غیرمتمرکز از مشکلات این رشته است.

نیک‌فرجام با بیان این که انجام تمرین متمرکز به تیم استان کمک می‌کند، اظهار داشت: انجام تمرینات تیم بوچیای استان در 4 نقطه، آسایشگاه جانبازان و معلولان امام خمینی(ره)، معلولین شهید فیاض بخش، آموزش و پرورش استثنایی استان و مرکز توان‌یابان انجام می‌شود. در حال حاضر 100 ورزشکار آقا و خانم در رشته بوچیا در خراسان‌رضوی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: انتظار این است که وزش باد به صورت لحظه‌ای شدت بگیرد و همراه با گرد و خاک باشد که در این صورت احتمال بروز خسارت نیز وجود دارد.

زهرا آهنگرزاده افزود: هفته آینده حداقل دمای شبانه تا اواسط هفته در اکثر مناطق خراسان رضوی کاهش تدریجی خواهد داشت.

 کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان بارندگی در خراسان رضوی طی دیروز را جغتای با ۴.۷ میلی متر داشت و روز گذشته باران در شهرستان‌های مشهد، قوچان، درگز، فریمان، تایباد، کلات و سرخس بارید.

 

دیگر خبرها

  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی