Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در سال جاری اجرای ۵۵ پروژه عمرانی در منطقه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، محمدرضا بیرجندی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به سرعت در حال انجام است.

وی با اشاره به دستاوردهای و اجرای پروژه‌های قابل توجه در حوزه بهداشت و درمان در جنوب کرمان تصریح کرد: مردم جنوب استان شاهد به ثمر رسیدن بسیاری از این پروژه‌ها در آینده نزدیک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه 35 مرکز بهداشتی درمانی روستایی در جنوب احداث شده است، گفت: احداث بلوک‌های زایمانی بیمارستان‌های کاشانی جیرفت، 12 فروردین جیرفت و ... در جنوب استان کرمان با پیشرفت بیش از 95 درصد آماده بهره‌برداری است.

وی اظهارداشت: عملیات احداث بیش از 44 پروژه عمرانی با زیربنای 23 هزار و 597 مترمربع در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به پایان رسیده است.

بیرجندی با اشاره به طرح تحول سلامت، عنوان کرد: طرح تحول نظام سلامت برنامه‌ای ارزشمند و فرصتی استثنایی است که با عملیاتی شدن این طرح علاوه بر جلب اعتماد مردم، در حوزه پیشگیری از بیماری‌‌ها تحول زیادی ایجاد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سلامت عمومی، کاهش هزینه‌‌ها و ارتقای شاخصه‌های بهداشتی را در راستای اجرای طرح تحول سلامت شاهد هستیم که این یک ظرفیت بزرگ برای این منطقه است.

معاون توسعه و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه ما هنوز با استانداردهای بهداشتی فاصله زیادی داریم، گفت: با تحولی که در کمیت و کیفیت خدمات پزشکی و نیروی انسانی صورت گرفته شاهد دستاوردهای قابل توجه در حوزه بهداشت و درمان در این منطقه هستیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی بیش از 42 خانه بهداشت در جنوب کرمان شروع شده است تصریح کرد: در سال جاری اجرای 55 پروژه عمرانی در منطقه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

R7860/P41362/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه امروز در مجموعه شهرداری اتفاقات بزرگی رقم خورده، که باید برای مردم بازگو شود که آثار و برکات آن در زندگی همشهریان مشهود خواهد بود، اظهار داشت: به طور مثال قطعاً هیچ کس نمی‌تواند موضوع آسفالت را منکر شود، درگذشته متوسط آسفالت ۷۰۰ هزار تن بوده اما امروز به یک میلیون و هفتصد هزار تن رسیده است و یا همچنین افتتاح پی در پی پروژه‌ها در شنبه‌های امید و افتخار و گشایش‌هایی که در پروژه‌ها اتفاق افتاده است.

فروزنده در ادامه افزود: همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل، اتوبوس برقی، تاکسی برقی، تقاطع همسطح، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام یادگار، شوشتری و بعثت که اخیراً اضافه شده تمامی این موارد از جمله اقداماتی است که در حوزه شهر سازی انجام شده و حوزه مالی در همه موارد و مسائل نقش اساسی و کلیدی بر عهده داشته است.

وی به تحقق بودجه سال ۱۴۰۲ در دی ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ برای اولین بار ۳۰ همت متمم ارائه شده است و امسال حتماً به رقمی بالاتر از این میزان خواهیم رسید.

معاون شهردار تهران گفت: برای امسال بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است که رقم ۸۰ هزار میلیارد تومان فقط به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد، افق ما در زمینه بسیار روشن است هر چند این امر وظیفه ما را سنگین‌تر خواهد کرد اما به لطف الهی، همدلی، همراهی و صمیمیت همکاران خدوم شهرداری به تحقق این مهم دست خواهیم یافت، زیرا هدف نهایی ما ارائه خدمت بیش از پیش به مردم می‌باشد.

کد خبر 6090568

دیگر خبرها

  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان