Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت: مطالعات اولیه اجرای طرح مجتمع آبرسانی ۶۹ روستای بخش لاشار در سیستان و بلوچستان و اجرای شبکه توزیع آبرسانی ۲۵ روستای پایین دست سد خیرآباد انجام شده ، اسناد مورد نیاز تهیه شده و برای اجرا نیاز مند تامین و تخصیص اعتبار می باشد .

عبدالاحد ریگی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: دو پروژه مجتمع آبرسانی ۶۹ روستای بخش لاشار و شبکه توزیع طرح مجتمع آبرسانی ۲۵ روستای پایین دست سد خیرآباد در اولویت کار شرکت آب و فاضلاب روستایی استان‌ قرار گرفته و مطالعات آن انجام شده و پس از تهیه اسناد مورد نیاز برای تخصیص اعتبار به تهران ارسال شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای طرح مجتمع آبرسانی ۶۹ روستای بخش لاشار ۱۵۵ میلیارد تومان و اجرای شبکه توزیع طرح مجتمع آبرسانی ۲۵ روستای پایین دست سد خیرآباد ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که به دلیل بالا بودن میزان اعتبارات مورد نیاز ، تامین آن از اعتبارات استانی ممکن نبوده و باید از طریق دفاتر موجود در تهران تامین شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: مصوبات این دو پروژه باید از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تعیین شود ولازم است پروژه مجتمع آبرسانی ۶۹ روستای بخش لاشار طبق ماده ۵۶ قانون الحاق ابلاغ شود تا بتوانیم برای انجام مناقصات لازم اقدام کنیم‌.

ریگی درخصوص آبرسانی به ۲۵ روستای پایین دست سد خیرآباد اذعان داشت: در جلسه ای که ۳۰ تیرماه باحضور استاندار در قصرقند برگزار شد،طی جمع بندی های صورت گرفته ردیف اجرایی برای آغاز کار مشخص شد که فاز اول و دوم به اتمام رسیده و در انتظار تخصیص اعتبار برای اجرای فاز سوم و اجرای پروژه هستیم.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲ پروژه مجتمع آبرسانی روستایی و ۵۹ پروژه آبرسانی تک روستایی در حال اجرا داریم که این ۵۹ پروژه ۲۱۱ روستا را تحت پوشش قرار می دهد.

ریگی در ادامه گفت: مطالعات اولیه ۵ مجتمع آبرسانی در استان انجام شده و با تخصیص اعتبار آماده اجراست . این مسوول خاطر نشان کرد: ۱۱۸ میلیارد تومان قرارداد آبرسانی طی ۴۰ روز اخیر در روستاهای استان منعقد شده است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری از دیدار با علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی خبر داد و دستاورد این نشست را در مسیر پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب استان مطلوب عنوان کرد.

وی افزود: در این دیدار گزارش مبسوطی از وضعیت پروژه‌ها و طرح‌های آب و فاضلاب سطح استان البرز ارائه و اهمیت حمایت مسؤولان استان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر پیشبرد اهداف شرکت آب و فاضلاب استان البرز یادآور شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: پیرو وعده مساعد نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد تا جذب اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در خصوص پروژه‌های آب و فاضلاب به صورت ویژه پیگیری و محقق شود.

کد خبر 6085031

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی در روستای حیله ور
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا