Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جاوید - معاون فنی و عمرانی شهردار تهران صبح امروز در آیین بهره‌برداری همزمان از تونل و زیرگذر ضربعلی‌زاده گفت: در پروژه‌های تونلی و زیرسطحی امروزه در شهرداری تهران کارشناسانی حضور دارند که ایشان ذخایری خواهند بود برای آینده تا در کنار پیمانکاران و مهندسان آینده فعالیت‌ها در این حوزه به خوبی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سال گذشته در تاریخ 16 فروردین 95 برخی از مردم و شورایاران منطقه 16 تهران از شهردار تهران خواستار اتصال محلات خزانه و رجایی بوده‌اند، آغاز طراحی و ساخت تونل و زیرگذر ضربعلی‌زاده در خیابان شهید رجایی را در پی دستور شهردار تهران دانست و گفت: این مشکل 20 ساله منطقه در اتصال محله خزانه به شهید رجایی بوده است که با احداث این تونل و زیرگذر این مشکل قابل حل بود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با تاکید بر اینکه در منطقه 16 و سایر مناطق جنوبی تهران در 10 سال اخیر فعالیت‌های شهری دارای رشد قابل توجهی بوده‌اند گفت: پیشرفت مناطق جنوبی نسبت به سایر مناطق مضاعف بوده است.

جاوید با بیان اینکه کاهش فاصله بین مناطق شمال و جنوب و شرق و غرب رویکرد استراتژیک شهرداری بوده است، گفت: این تدبیر کاربردی نه در حرف، بلکه در عمل محقق شده است و باید این روند روبه‌رشد در سال‌های آینده هم ادامه یابد.

وی با بیان اینکه این پروژه جزء پروژه‌های متوسط در پروژه‌های عمرانی شهرداری تهران قلمداد می‌شود، گفت: پروژه تونل و زیرگذر ضربعلی‌زاده از حساسیت‌ها و چالش‌هایی بهره‌مند بوده است چرا که در این منطقه شاهد فعالیت مترو و وجود خطوط راه‌آهن بوده‌ایم که ضرورت داشته بدون توقف این امور عملیات خاکبرداری و تحکیم تونل همزمان با حرکت قطارها انجام شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران همچنین در خصوص وضع دیگر از پروژه‌های عمرانی رونمایی شده در این آیین به مقاوم‌سازی و ارتفاع پل چمران- ملاصدرا اشاره کرد که برای نخستین بار در کشور مقاوم‌سازی و افزایش ارتفاع بدون مصدود کردن مسیر تردد خودروها انجام شده است.

در ادامه علیرضا جاوید به مجموعه پروژه‌های انجام شده توسط این معاونت در دوره مدیریت شهری اخیر تهران پرداخت و گفت: معاونت فنی وعمرانی شهرداری تهران از نیمه سال 84 تا امروز حدود 140 پروژه را طراحی و به انتها رسانده است که این موضوع با پشتیبانی شوراهای شهر دوم و سوم و چهارم و همچنین مدیران شهرداری انجام شده است.

وی با بیان اینکه به طور متوسط ماهانه یک پروژه در 12 سال اخیر در مدیریت شهرداری تهران به بهره‌برداری رسیده است، گفت: در 12 سال اخیر زمینه ارتقای زیرساخت‌ها به صورت مخصوص در تهران انجام شده است.

جاوید همچنین گفت: حدود 170 پروژه از ابتدای مدیریت آقای قالیباف در شهرداری تهران انجام شده که تنها 30 پروژه به افتتاح نرسیده است و هفته آینده دو مگاپروژه تونل شهدای غزه و ادامه بزرگراه شهید حکیم به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین در یک ماه آینده تلاش خواهد شد 30 پروژه باقی‌مانده حوزه معاونت فنی شهرداری تهران یا به بهره‌برداری برسد و یا در مسیر بهره‌برداری قرار بگیرد و کمتر از 18 پروژه برای نیمه دوم سال 96 و سال آینده باقی خواهد ماند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: وضعیت نظافت تهران در مقایسه با پاریس، پایتخت فرانسه، جایگاه بهتری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران امروز در حاشیه مراسم تکریم 800 نفر از پاکبانان که به مناسبت روز جهانی کارگر  و با حضور حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت تصریح کرد: سامانه 137 برای گزارش موارد به شهروندان ارائه می‌شود، با این حال شاهد کاهش تماس‌های مربوط به گلایه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)