Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش گرامیداشت امامزاده‌های استان در محل بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام سیدنورالله جنتی پور ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ویژه دهه کرامت‌ اظهار داشت: جریان دینی و فکری دهه کرامت سرآغاز بسیاری از جریانات جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم استان دلداده اهل‌بیت(ع) هستند، عنوان کرد: 30 درصد از جمعیت استان را سادات تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف سه وظیفه مهم بر عهده دارد، عنوان کرد: خدمت به امامزادگان در جهت عمران آبادانی و برگزاری برنامه‌های دینی از جمله این خدمات است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بحث عمران و آبادانی با استقبال و ارادت مردم ولایت مدار به اهل بیت در سه ماهه نخست امسال در بین 4 استان رتبه برتر در جهت خدمت رسانی به بقاع متبرکه را کسب کردیم.

جنتی پور به طرح مودت اشاره کرد و گفت: در این سه ماهه سال 96 حدود 100 درصد برنامه‌های استان در این حوزه اجرایی شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دشمن با حضور در شبکه‌های مجازی سعی در تخریب جایگاه امامزادگان و اعتقادات و آموزه‌های دینی در بین مردم به ویژه نسل جوان دارد.

جنتی پور از برگزاری همایش استانی بزرگداشت امامزادگان استان خبر داد و گفت: این همایش به صورت متمرکز 8 مردادماه در محل بقعه امامزاده شاه قاسم برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش گرامیداشت امامزادگان در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و به صورت نمادین در سه بقعه متبرکه برنامه زیر سایه خورشید با حضور خادمین حرم رضوی برگزار خواهد شد.

جنتی پور اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت جشن و برنامه‌های متنوع فرهنگی با حضور روحانیون و با عنوان طرح نشاط معنوی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

R41452/P41362/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور