Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آی 24 نیوز، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای از اقدام اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر جمع آوری گیت‌های بازرسی از ورودی مسجدالاقصی استقبال کرد.

وی در این بیانیه اعلام کرد: «اسرائیل گیت های بازرسی اطراف مسجدالاقصی را جمع آوری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا از این تلاش اسرائیل برای حفظ امنیت و در عین حال کاهش تنش ها استقبال می کند.»

کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه طرح حذف گیت‌های بازرسی را از مقابل ورودی های مسجدالاقصی تصویب کرد و مبلغ 28 میلیون دلار بودجه برای نصب دوربین های هوشمند در اطراف این مسجد و افزایش تعداد افسران پلیس آن محدوده اختصاص داد.

تنش میان فلسطینی ها و نیروهای رژیم صهیونیستی از حدود یک هفته پیش که دو افسر پلیس این رژیم کشته شدند، افزایش یافت. پس از آن، پلیس رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی را در ورودی های مسجد الاقصی تشدید کرد و با نصب گیت‌های بازرسی، مانع از ورود فلسطینیان به داخل آن شد.

روز جمعه فقط تعداد اندکی از فلسطینیان توانستند از گیت‌های بازرسی مسجدالاقصی عبور کنند. در درگیری های روز جمعه میان فلسطینیان و نیروهای رژیم صهیونیستی، سه فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از 300 فلسطینی دیگر هم مجروح شدند.

انتهای پیام/

واکنش آمریکا به جمع‌آوری گیت‌های بازرسی از ورودی مسجدالاقصی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه امن کجاست؟+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز به طور پیوسته در حال بمباران مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه است. در این حملات جنون‌آمیز تا این لحظه ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند. در میان شهدا تعدادی زن و کودک هم دیده می‌شود. هنوز آمار دقیق شهدا اعلام نشده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در شرایطی نفوذ زمینی خود به رفح را از جبهه شرقی همزمان با بمباران هوایی و شدید کل مناطق آن را آغاز کرده که اکثر ساکنان رفح که آوارگان جنگی هستند در اردوگاه‌ها بدون داشتن امکانات اولیه روزگار خود را می گذرانند.

جمعیت این منطقه پیش از آغاز جنگ تنها ۲۸۰ هزار نفر بوده اما پس از هفتم اکتبر به یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر رسیده است. رفح در ماه های اخیر به عنوان آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی شناخته می شد که امروز همزمان با آغاز تجاوزات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی موج آوارگی مجدد فلسطینیان از آن آغاز شده است.

در موشن گرافی فوق دیده می شود که آوارگان فلسطینی پس از آغاز تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی به شمال و مرکز نوار غزه به تدریج به سوی جنوب غزه و به طور مشخص شهر رفح (آخرین شهر در جنوب غزه) آواره شده اند و در آنجا هم از حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در امان نمانده اند.

منطقه امن واژه ای است که در جنگ های مختلف به ویژه از سوی منابع غربی مورد استفاده قرار می گیرد و به معنای منطقه ای است که در جنگ برای غیر نظامیان تدارک دیده می شود تا از پیامدهای جنگ در امان باشند.

کد خبر 6099595 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حریق گسترده در رفح در پی حملات اسرائیل
  • منطقه امن کجاست؟+ فیلم
  • آتش سوزی گسترده در رفح در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح پایان جنگ علیه غزه
  • جزئیات اصلی توافق آتش‌بس
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • از افراطی ترین یگان رژیم صهیونیستی چه می دانیم؟
  • فیلم| یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره