Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام مساعدی روزچهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این در حالی است که برای نواحی جنوبی استان پدیده غالب، وزش ملایم باد جنوبی، رطوبت و شرجی بالا و در برخی نقاط وقوع مه صبحگاهی پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: براساس پیش بینی ها از روز گذشته در نواحی شمالی استان جهت باد به سمت شمالی تغییر یافت که پیش بینی شده این وضعیت تا اواخر وقت امروز در قسمت های شمالی و مرکزی استان و بیشتر روی دریا، تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مساعدی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی در برخی نقاط مه صبحگاهی و در قسمت های شمالی و مرکزی استان وزش باد و احتمال گرد وخاک پیش بینی می شود.
وی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر در قسمت های شمالی و مرکزی استان شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 12 تا 32 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که طی ساعات بعد از ظهر و شب گاهی تا 44 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
مساعدی افزود: در قسمت های جنوبی استان نیز جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا 32 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
وی گفت: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده که در نواحی شمالی و مرکزی استان به 60 تا 120 سانتی متر نیز می رسد و در ساعت های بعد ازظهر و شب نیز گاهی تا 150سانتی متر افزایش می یابد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 04:22 بامداد، مد اول دریا 10:39 و جزر دوم دریا ساعت 52: 17 دقیقه خواهد بود.
وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته برازجان با 48 و عسلویه با 28 درجه سانتیگراد بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.
مساعدی عنوان کرد: در این مدت خارگ و عسلویه با 90 و برازجان با 10 درصد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را تجربه کردند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی، از اواخر وقت دوشنبه تا چهارشنبه، باران، رگبار و رعدوبرق و تگرگ، در نواحی کوهستانی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه باران و برف و احتمال کولاک، باد شدید، کاهش دما بین ۵ تا ۸ درجه در استان سمنان پیش بینی می شود .

 از روز سه شنبه تا پنج شنبه، احتمال رواناب و سیلاب، احتمال خسارت سرمازدگی و تگرگ در بخش کشاورزی وجود دارد و  به همین منظور در این مدت هشدار نارنجی هواشناسی در بخش کشاورزی هم اعلام شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • تداوم بارش‌ها در استان مرکزی
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • تداوم بارندگی در سمنان
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود