Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به رویکرد دولت در عرصه گردشگری دریایی، رونق این مهم در استان‌ها و نقاط ساحلی با مشارکت شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد سعیدی ظهر امروز در نشست با امام جمعه، استاندار و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با تاکید بر افزایش امکانات و تجهیزات در شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل دریایی کشور به ویژه فعالیت شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پس از برجام مجددا رونق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رونق فعالیت ناوگان حمل ونقل دریایی کشور در بخش‌های مختلف خبرداد و گفت: با رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب، حرکت موفق دولت، تحقق برجام و گذر از پیچ تحریم‌ها ، امروز فعالیت ناوگان حمل ونقل دریایی کشور بار دیگر به رونق رسیده است.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ناوگان دریایی نقش مهمی در تجارت و حمل و نقل دریایی دارد خاطر نشان کرد: به سبب نقش مهم ناوگان دریایی در عرصه حمل و نقل و تجارت و جابه‌جایی بیش از 50 درصد محموله‌ها توسط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و با توجه به فعالیت نداشتن دیگر خطوط کشتیرانی در کشور دشمن با تحریم در صدد بود که حمل و نقل دریایی کشور را مختل کند.

سعیدی با اشاره به اینکه ناوگان دریایی جمهوری اسلامی ایران به تمام نقاط جهان سفر می‌کند تاکید کرد: امروز این شرکت بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حرکت دولت و تدوین برنامه‌ها، ناوگان دریایی شرکت کشتیرانی بدون هیچ محدودیتی به تمام نقاط گیتی سفر می‌کند.

وی، از توسعه فعالیت‌های شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد:کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با توجه به وجود شرایط مناسب و با حمایت مسئولان برای توسعه فعالیت‌های حمل و نقل دریایی در استان بوشهر همکاری و مشارکت می‌کند.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از مشارکت این شرکت در فعالیت گردشگری دریایی خبرداد و افزود:با توجه به رویکرد دولت در عرصه گردشگری دریایی، رونق این مهم در استان‌ها و نقاط ساحلی با مشارکت شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی اجرایی می‌شود.

سعیدی تاکید کرد: اگر دولت برای رونق گردشگری دریایی تسهیلات لازم اختصاص دهد شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی آمادگی همکاری برای این مهم بویژه در استان بوشهر دارد.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به شرایط نامساعد جوی و هشدارهای هواشناسی صادر شده، گفت: از صبح امروز تردد شناورهای تفریحی ، خودروبر و گردشگری را در آبهای کیش ممنوع کردیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جزایر، مرتضی سالاری امروز، اظهار داشت: به صورت لحظه‌ای وضعیت جوی و دریایی پایش می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم تا ساعت 19 این ممنوعیت تردد شناورها ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بهبود وضعیت جوی و کاهش ارتفاع موج و سرعت وزش باد، فعالیت شناورهای صیادی، گردشگری، خودروبر و دیگر شناورهای سبک در آب‌های کیش مجدد برقرار می‌شود و این موضوع از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با هشدار نسبت به خطرات تردد در دریا در شرایط نامساعد جوی و دریایی، گفت: از همه فعالان دریایی خواهشمندیم به منظور حفظ جان خود تمام هشدارها را جدی گرفته و تحت هیچ شرایطی در زمان اعلام هشدارها فعالیت دریایی نداشته باشند.

سالاری تاکید کرد: هموطنانی که قصد تجربه سفرهای دریایی از مسیر غرب استان هرمزگان به مناطق گردشگری را دارند، قبل از اقدام به سفر با ارسال عدد یک و 2 به سامانه پیامکی 50004001983692 از شرایط جوی دریایی و زمان حرکت شناورها مطلع شوند و در صورت بروز هرگونه سوانح دریایی یا درخواست کمک، با سامانه 24 ساعته 1550 تماس یا از طریق کانال اضطرار دریایی 16 وی. اچ. اف ارتباط رادیویی تماس بگیرند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • شرایط نامساعد دریا اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد