Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: تا پایان سال جاری با راه اندازی دو مصلی دیگر ، پایگاه های نماز جمعه خراسان رضوی به ۶۵ مصلی می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیم معادی ظهر چهارشنبه در همایشتجلیل از مدیران همراه و خادمان نهاد نماز جمعه خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر ۵۳ امام جمعه در ۵۳ پایگاه اقامه نماز جمعه خراسان رضوی این فریضه الهی را برپا می کنند که تا پایان سال دو پایگاه دیگر به این تعداد افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برکات برپایی نماز جمعه افزود: نماز جمعه یکی از مهمترین اصول نظام جمهوری اسلامی ایران است که موجب تعالی و وحدت جامعه، ارتقا فرهنگ عمومی جامعه می شود.

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با بیان اینکه این عبادت جمعی تمام جامعه را تحت نظر مقام معظم رهبری به سمت و سویی که باید هدایت شوند هدایت می کند ادامه داد: مدیران همراهی در استان خراسان رضوی داریم که در سطح کلان دیده نمی شوند به طور مثال بسیج در تمامی ۵۳ پایگاه اقامه نماز جمعه حضور فعال و تاثیرگذاری دارد.

وی اضافه کرد: صدا و سیما استان نیز با ضبط و پخش نماز جمعه ،کمک بزرگی به ترویج نماز جمعه داشته و سازمان تبلیغات اسلامی نیز بیشترین نقش را با اعزام روحانیون به نقاط مختلف استان برای برپایی نماز جمعه ایفا می کند.

معادی با بیان اینکه نماز جمعه مشهد دو برابر نماز جمعه تهران جمعیت دارد ابراز کرد: بهترین سرویس کشور و استان به نمازگزاران را نماز جمعه مشهد ارائه می دهدو ۵۵ هزار نفر به صورت میانگین در نماز جمعه مشهد شرکت می کنند که پیش بینی کردیم این آمار را تا پایان سال به ۶۵ هزار نفر برسانیم.

رییس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با اشاره به استقرار بیشترین سایبان و پارکینگ در اطراف محل برگزاری نماز جمعه مشهد ابراز کرد: امسال بعد از نماز عید فطر که به امامت مقام معظم رهبری در تهران برگزار شد، بزرگترین نمازگذار عید فطر را مشهد با ۲۳۵ هزار نفر داشته است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها فردا جمعه به اوج خود خواهد رسید که با توجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی و مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

زهرا آهنگرزاده افزود: بارش باران از امشب در کلانشهر مشهد آغاز خواهد شد و جمعه و شنبه بارش‌ها در این کلانشهر همراه با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش موقت دمای هوا و وزش باد از دیگر پدیده‌های جوی استان در تعطیلات پیش رو است.

آهنگرزاده افزود: طی شبانه روز گذشته، فریمان با هفت و سبزوار با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • وضعیت منطقه مصلی شهر ایلام بر اثر جاری شدن سیلاب
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی