Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- قدرت بدني و آمادگي جسماني، يکي از مهم ترين فاکتورها براي بازيکنان فوتبال محسوب مي شود.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، براي اينکه يک بازيکن فوتبال بتواند بهترين نمايش را در زمين فوتبال داشته باشد، بايد از نظر توان بدني در شرايطي مطلوب به سر ببرد. اما در اين بين برخي بازيکنان هستند که با تمرينات ويژه، سخت و مستمر، همواره از آمادگي بدني بالايي برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


10- دنيله دروسي
دنيله دروسي به عنوان يکي از اسطوره هاي رم، به مدت پانزده سال تمام نماد باشگاه جالوروسي ها بوده، که البته بخش مهمي از اين موفقيت به نحوه عملکرد و نوع نگاه او باز مي گردد. سختکوشي دروسي در تمرينات او را به يک هافبک بي عيب و نقص تبديل کرده. اين بازيکن اگرچه در دوران فعاليت حرفه اي اش به دليل نزديکي رقابت و برتري رقيبان رم هرگز رنگ قهرماني در سري آ را نديد اما چندين بار با رم به عنوان نايب قهرماني دست يافت. ميل و انگيزه ي او به موفقيت تيمش مسئله اي انکارنشدني است.

9- ناني
به نظر مي رسد ناني بايد براي هميشه سايه سنگين رونالدو را بالاي سرش احساس کند. وقتي که رونالدو منچستر را به مقصد رئال ترک کرد تصور مي شد که ناني حالا مي تواند خود را در منچستر يونايتد نشان داده و ستاره ي اين تيم باشد، ولي اين گونه نشد. اما او هم مانند رونالدو زمان زيادي را در سالن بدن سازي مي گذراند. بازي هاي او شايد انسجام نداشته باشند، اما روشن است که ناني براي ارائه بهترين عملکرد بيشترين تلاش را از خود نشان مي دهد. ناني در جريان مسابقات يورو 2016 ناني با پيراهن پرتغال، عملکرد بسيار خوبي را از خود نشان داد.

8- الکسيس سانچز
الکسيس سانچز يکي از آن قبيل بازيکناني است که در سالن هاي بدن سازي حسابي زحمت مي کشد و برايش هم اهميتي ندارد رسانه ها آن را پوشش دهند يا خير. تيم او چه بازنده باشد چه برنده، بعد هر بازي با در آوردن پيراهن خود سعي مي کند اندامش را به رخ بکشد. روشن است که خارج از زمين تمرينات سختي را از سر مي گذراند. او يک خريد درخشان براي آرسنال بود و يکي از ستاره هاي تيم ملي شيلي نيز به حساب مي آيد. سانچز هميشه در حال دويدن است و هرگز تسليم نمي شود. او يکي از بهترين هاي ليگ برتر به شمار مي آيد.

7- باستين شواين اشتايگر
شواين اشتايگر هر چه قدر بيشتر از اين بر روي زانوهايش کار کند، به نظر مي رسد اين زانوها قدرتمند تر از ايني که هست نمي شود. او در چند فصل اخير بارها به دليل مصدوميت زانو ناگزير از دوري از ميادين بوده. با اين حال سخت کوشي او در تمرينات بدني موجب شده باستين يک فوتبال درگيرانه و فيزيکي را از خود به نمايش بگذارد. اين اسطوره ي آلماني مدت هاست که به دليل انرژي بي پايانش در مرکز زمين آقايي مي کند و به يکي از ستايش برانگيز ترين هافبک هاي جهان تبديل شده. استعداد بدون تلاش ارزشي ندارد و شوايني نشان داده که با داشتن هر دوي اين ها مي توان به يک فوتباليست بزرگ تبديل شد.

6- ليخت اشتاينر
براي حضور در خط دفاعي يوونتوس بايد بنيه ي قدرتمندي داشته باشيد و راه کسب بنيه قدرتمند نيز تلاش و تمرينات بدني است. وي که اغلب به عنوان يکي از سه مدافع آخر يووه بازي مي کرد گاه وظايف يک مدافع و يک هافبک را همزمان بر عهده مي گرفت و باز هم يکي از بهترين هاي تيمش بود. او با توانايي رفت و برگشت هاي متوالي در طول زمين نشان داده چه انرژي بي پاياني دارد. تمرينات سخت ستاره ولزي باعث عدم خستگي و تخليه نشدن انرژي او در طول مسابقات مي شود.

5- گرت بيل
گرت بيل بازيکني که هيچ وقت خسته نشد و هرگز از تلاش و تمرين دست نکشيد. اين مرد ولزي زماني که در پست دفاع چپ تاتنهام بازي مي کرد، به راحتي مي توانست اعتماد به نفس خودش و شوق به موفقيت را از دست بدهد. اما تغيير پست او به وينگر موجب انقلاب در دوران فعاليت حرفه اي او شد و با تلاشي که از خود نشان داد توانست يکي از بهترين هاي جهان شود.

4- ليونل مسي
مسي بازيکني که بدون سختکوشي هرگز به اين درجه از موفقيت نمي رسيد. ستاره آرژانتيني هرگز از بدني مثل رقيب خود کريس رونالدو برخوردار نيست، اما در استعداد شايد هيچ کس را نتوان با او مقايسه کرد. بايد گفت هزاران هزار ساعت تمرين روي همين استعداد بود که مسي را به پرافتخارترين بازيکن تاريخ تبديل کرد. درباره ي قابليت هاي فني او مي تواند حرف ها زد، اما نبايد از ياد برد که تمرينات هرروزه او را به اين جا رساند.

3- بليس ماتويدي
حاکميت پي.اس.جي در فوتبال فرانسه مصادف با حضور اين بازيکن در تيم ملي فرانسه شد و اين تصادفي نبود. در حالي که خريد بازيکناني مانند کاواني، ابراهيموويچ و پاستوره در زمان خود خبرساز شدند، خريد ماتويدي يک خريد عالي اما بي سر و صدا بود. ماتويدي از آن دست بازيکناني است که مي تواند خود را وقف تيمش کند، از آن قبيل بازيکناني که حاضر است به خاطر موفقيت ديگران از خود مايه بگذارد.

2- کيلور ناواس
اگر به عنوان يار کمکي به خدمت تيمي درآييد که بازيکن اول آن تيم در اوج است چه مي کنيد؟ البته تا آن جا که در توان داريد تمرين مي کنيد. ناواس که پس از جام جهاني 2014 به خدمت رئال درآمد توانست با تمرينات خود همه را شگفت زده کند. اين تلاش نتيجه داد و سرانجام توانست جاي ايکر کاسياس را بگيرد. شانس ديگري که عامل نيامدن داويد دخيا به رئال بود. اين خوش اقبالي را مي توان به مجموع آن همه زحمت اضافه کرد.

1- کريستيانو رونالدو
عادت تمريني کريستيانو رونالدو معروف است، او تلاش بي رحمانه اي براي رسيدن به اوج دارد، اما به دليل رفتارهاي خود مي تواند يک الگو در تمام زمينه ها باشد، تلاش سخت رونالدو براي رسيدن به موفقيت، بي شک ويژگي بارز اوست. الکس فرگوسن بارها مجبور شد او را پيش از بازي هاي منچستر يونايتد به دليل تمرينات بيش از حد جريمه کند. در اسپورتينگ ساعت ها در سالن بدن سازي مي ماند. ستاره رئال مادريد شايد بدن فوق العاده اي داشته باشد، اما بي شک به دليل عزم راسخش براي موفقيت است که جايگاه فعلي را کسب کرده.

منبع: footballstopten.com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: توانمندسازی در دو بعد «معیشت» و «علمی و انگیزشی» معلم باید انجام شود؛ با توجه به رویکرد دولت و رویکرد قوای حاکم و نگاه حمایتی مقام معظم رهبری نسبت به جامعه تعلیم و تربیت، امیدواریم که به روزهای خوب برسیم.

به گزارش ایسنا، ستاری فرد با بیان اینکه در دولت سیزدهم اتفاقات خوبی برای موضوع معیشت معلمین رخ داده، گفت: از دهه هفتاد مسئله نظام رتبه بندی معلمین مطرح بود، به خصوص اینکه در سند تحول بنیادین سال ۱۳۹۰ نیز صراحتا تأکید و تصحیح شد که باید انجام شود که در این دولت عملیاتی و به مسئله معیشت معلمان توجه شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم کاری که این دولت در بحث رتبه بندی و توجه به معیشت معلمان شروع کرده استمرار پیدا کند، افزود: با همراهی و همکاری مجلس اتفاقی را رقم می زنیم تا «معلمی» سرآمد همه مشاغل باشد یعنی کارآمدترین و موثق ترین افراد شغل معلمی را انتخاب کنند.

ستاری فرد به دیدار رهبر معظم انقلاب با معلمان اشاره کرد و گفت: حضرت آقا به محور توانمندسازی معلمان اشاره داشتند که باید توانمندسازی در دو بعد «معیشت» معلم و «علمی و انگیزشی» انجام شود که امیدواریم با توجه به رویکرد دولت و رویکرد قوای حاکم و نگاه حمایتی مقام معظم رهبری نسبت به جامعه تعلیم و تربیت، به روزهای خوب برسیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی خاص معلمین پرورشی و تربیت بدنی شرکت کردند، ادامه داد: جمعا ۱۹ هزار و ۳۷۷ نفر مربی پرورشی و معلم تربیت بدنی از محل این آزمون وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

ستاری فرد با اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش گفت: به گفته وزیر آموزش و پرورش به زودی مقدمات آزمون دیگر برای مربیان تربیت بدنی و پرورشی در سال پیش رو مهیا می شود؛ چیزی که خیلی برای ما مهم است، جذب مربیان با کیفیت برای نظام تعلیم و تربیت دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه امروز دچار چالش های جدی هستیم، افزود: فقر حرکتی، ضعف حرکتی، تغییر سبک زندگی مردم و ورود بچه‌ها به فضای مجازی که رقیب جدی سلامت جسمی و سلامت روانی بچه‌هاست، توجه به کیفیت و کمیت درس تربیت بدنی اهمیت دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر به خصوص بعد از کرونا میزان اضافه وزن و چاقی دانش آموزان و کودکان و نوجوانان به ۳۴ درصد رسیده یعنی از هر سه دانش آموز یک دانش آموز در موقعیت مناسب سلامت قرار ندارد، ادامه داد: اگر دانش آموز در موقعیت مناسب سلامت نباشد قطعا در موقعیت مناسب یادگیری قرار نمی گیرد.

ستاری فرد با بیان اینکه مسئله سلامت دانش آموز زیربناست، عنوان کرد: ارزان ترین و بهترین ابزار و در واقع فرصت کنترل آسیب های اجتماعی و تربیت، مسئله بازی و ورزش است، یعنی بهترین فرصت برای تربیت دانش آموز فرصت بازی کردن است.

وی به عیدی وزیر آموزش و پرورش به دانش آموزان ابتدایی اشاره کرد و گفت: موضوع افزایش ساعت درس تربیت بدنی برای دانش آموزان ابتدایی در سال تحصیلی پیش رو صحبت و عیدی وزیر است که امیدواریم محقق شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در قانون اساسی برای تربیت بدنی و آموزش و پرورش صرفا عبارت رایگان استفاده شده، افزود: دو اصل مهم قانون اساسی به تربیت بدنی رایگان و آموزش و پرورش رایگان اشاره شده است.

ستاری فرد که در برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت، به جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد که هم مشکل نظام وظیفه آن ها حل شود، هم اشتغال و ادامه تحصیل آن ها صورت می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • خانواده‌ ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» مهمان هلال‌احمر شدند
  • خانواده‌ای ۱۱ نفره گرفتار در کوه اکوز داغی مهمان هلال‌احمر شدند
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج