Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد؛ حضور اعضای هیئت مدیره بانک ملی در شرکت داده ورزی سداد یک روز پس از نمایشگاه الکامپ 23 انجام شد که حاکی از رضایت کامل آنان از حضور موفق گروه داده ورزی سداد در این نمایشگاه دارد.
غرفه گروه داده ورزی سداد در نمایشگاه الکامپ که روز گذشته به اتمام رسید با توجه به رونمایی از چند نرم افزار جدید و اپلیکیش منحصر به فرد به خوبی درخشید و اخبار آن در رسانه ها، بویژه رسانه های رسمی و بین المللی کشور بازتاب گسترده ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نشستی مشترکی که بین اعضای هئیت مدیره بانک ملی با رئیس و نایب رئیس هیئت مدیره و همچنین معاونین این شرکت برگزار شد، مهندس "مسعود خاتونی" عضو هیات مدیره بانک و رئیس هیات مدیره گروه داده ورزی سداد از تلاش های شبانه روزی مهندسین و کارشناسان این مجموعه در نگهداری و کنترل شبکه الکترونیکی و نرم افزاری بانک ملی قدردانی کرد.
وی خاطر نشان کرد: مهندسین و کارشناسان این شرکت برخی مواقع از سر شب تا صبح دیده بان واقعی برای حراست از نرم افزارهای بانکی و شبکه ارتباطی آن می باشند تا مبادا با مشکلی روبرو شود.
دکتر فرامرز خالقی مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد نیز ضمن خوشامدگویی به اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: شرکت داده ورزی سداد در حوزه عملیاتی و سخت افزاری و نرم افزاری تغییرات زیادی را طی چند ماه گذشته انجام داده که قابل توجه است.
وی با اشاره به گنجایش بسیار کم ساختمان هلدینگ داده ورزی سداد با توجه به جمعیت پرسنل و ماموریت های آن افزود: کمبود فضای کاری باعث شده تا برای استقرار امکانات سخت افزاری و توسعه فضای نصب شبکه های مورد نیاز و شبکه ارتباطات بانکی و حتی محل استقرار مدیران و کارشناسان با مشکل جدی روبرو باشیم.
وی از اظهار امیدواری کرد: هیات مدیره بانک ملی ایران با بررسی های مورد نظر، حل مشکل فضای مورد نیاز این شرکت را در دستور کار قرار دهند.
اعضای هیئت مدیره بانکی ملی همچنین ضمن حضور در محل کار مهندسین و کارشناسان شرکت در طبقات مختلف و قدردانی از تلاش تک تک اعضای شرکت داده ورزی سداد، با حضور در سالن غذا خوری شرکت داده روزی سداد نهار را در کنار کارکنان این شرکت صرف کردند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در خصوص نحوه انتخاب مدیران سرخابی های اظهار داشت: جا دارد تشکر کنیم از وزارت اقتصاد و داریی، سازمان خصوصی سازیف فدراسیون فوتبال و هر دوباشگاه استقلال و پرسپولیس که همه پای کار بودند تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: با واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تکلیف هیات مدیره و مدیران هر دو باشگاه را قطعا شرکت ها مشخص خواهند کرد. البته که در این میان وزارت ورزش هم نقش حمایتی و نظارتی را خواهد داشت که این موضوع صرفا محدود به سرخابی ها نیست و نظارت بر فعالیت باشگاه ها از وظایف ماست.

کد خبر 6087519

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام