Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون کشتی از حمایت‌های مسئولان بانک پاسارگاد تقدیر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، رسول خادم در ضیافت روسای هیئت‌های کشتی سراسر کشور و مدیرعامل ‌ و جمعی از مدیران بانک‌ پاسارگاد گفت: از قاسمی و همکارانشان در بانک ‌پاسارگاد به‌دلیل زحمات بسیاری که برای ورزش ملی کشور کشیده‌اند، قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ساخت آکادمی کشتی توسط این بانک ادامه داد: این اقدام ارزشمند نیز نتیجه‌ی دلسوزی و حمایت بانک‌پاسارگاد از کشتی بود که شایسته سپاسگزاری خالصانه است.

پیشکسوت کشتی: کار بزرگ بانک‌ پاسارگاد در حمایت از کشتی، به یادماندنی است

علی‌اصغر ثمربخش پیشکسوت کشتی و رییس هیئت‌کشتی استان مازندران ضمن تشکر از قاسمی برای انجام اقدامات مؤثر و ارزشمند در حمایت از کشتی کشور، این کار بزرگ را به یادماندنی و بی‌نظیر خواند و گفت: پس از سال‌ها توقع و انتظار کشتی ممکلت که همیشه به‌عنوان ورزش اول کشور تلقی می‌شد اما دیده نمی‌شد، با تلاش قاسمی و همکارانشان، کاری بزرگ در کشتی کشور رقم خورد. وی ادامه داد: بنده پس از گذراندن ۵۰سال در عرصه‌ کشتی، چنین حمایتی را از این ورزش ملی ندیده‌ام. واقعیت این است که حاصل خدمتی که بانک‌پاسارگاد برای ورزش کشتی انجام داد، همین موفقیت‌هایی است که برای مردم و کشور ما اتفاق افتاد. وی خطاب به قاسمی اظهار داشت: امیدواریم این کمک‌ها استمرار داشته ‌باشد. بی‌شک سرمایه‌ای که برای کشتی کشور به یادگار گذاشته ‌شده ‌‌‌است، به دست توانمند شما و همکاران گرانقدرتان محقق شده ‌است. به خود می‌بالیم که امروز کشتی به چنین جایگاهی رسیده‌است که نگاه ویژه‌ای به آن می‌شود.

مدیرعامل بانک‌پاسارگاد: جوانان ما در ورزش کشتی، سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند

مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد با بیان این مطلب که هم اکنون خانواده کشتی با خانواده بانک‌پاسارگاد به نوعی یک خانواده شده‌اند، گفت: تشکر قلبی خود را به عنوان یک هم‌وطن نثار شما می‌کنم برای آنکه این افتخارات را برای تاریخ میهن اسلامی ما و برای مردم ما که عاشق کشتی هستند، رقم زده‌اید. آنچه در سکوهای قهرمانی حاصل می‌شود، محصول تلاش‌های شما عزیزان است.

وی با اشاره به نقش مؤثر خادم در موفقیت‌های فدراسیون کشتی ادامه داد: جا دارد واقعا از تدابیر فدراسیون که در این سال‌ها، یکی از انگیزه‌های اصلی ما ورود به این صحنه است، یاد کنم. به گواه صاحبنظران، دوره مدیریت خادم در فدراسیون، با هیچ‌کدام از دوره‌های پیش از آن قابل مقایسه نیست. در درجه اول اخلاق، روحیه پهلوانی و جوانمردی ایشان که تحسین‌برانگیز است. در درجه بعد روحیه‌ی مسئولیت‌پذیری و دلسوزی ایشان برای کشتی کشور است. خاطرم است در مسابقات بوداپست بود که شاهد بودم خادم بسیار سراسیمه و ناراحت، نگران وضعیت کشتی بود. واقعا اگر این روحیه و احساس مسئولیت ایشان نبود ما متوجه مسئله نمی‌شدیم. این حقیقت است که در بانک‌پاسارگاد ما در مورد اموال مردم تصمیم می‌گیریم. اگر قرار است این اموال برای جایی هزینه شود، باید دلیل، توجیه و نتیجه داشته‌باشد. این انگیزه خادم، یکی از سرمایه‌های اصلی کشتی و فرهنگ پهلوانی کشور است که باید قدر آن را بدانیم و خدا را شاکر باشیم.

وی خطاب به روسای هیأت‌های کشتی افزود: شما مرد میدان هستید و ما در کنار گود ایستاده‌ایم و نظاره می‌کنیم. می‌بینیم که چگونه این جوانان ما به امید آنکه برای مردم ایران لبخند ایجاد کنند، به میدان می‌روند. این در حالی است که می‌دانیم آن جوان آبروی خود را بر کف گذاشته‌است و به میدان می‌رود. این سرمایه‌ اجتماعی بزرگی است برای ملت ایران. شما عزیزان هم که استاد این جوانان هستید، از سنین جوانی، خود را وقف کشتی کرده‌اید و امروز هم فرزندان خود را به میدان می‌فرستید که این سرمایه‌ی اجتماعی را غنی‌تر کنند. دست شما را می‌بوسم.

وی در پایان در خصوص ساخت آکادمی کشتی توسط بانک‌پاسارگاد تصریح کرد: شأن کشتی‌گیران ما اقتضاء می‌کرد که چنین جایگاهی داشته‌باشند. به‌همین دلیل بانک‌پاسارگاد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، در این مسیر قدم برداشت.
درپایان این مراسم رییسان هیئت‌های کشتی سراسر کشور، با اهدای لوح تقدیری به قاسمی، از اقدامات ارزشمند و مؤثر بانک‌پاسارگاد در حمایت از ورزش ملی کشور قدردانی کردند.

گفتنی است علاوه بر حمایت‌های همیشگی و پایدار بانک پاسارگاد از ورزش کشتی، باشگاه هواداران کشتی ملی (دوبنده) زیرنظر فدراسیون کشتی و در جهت جلب حمایت‌های مردمی از ورزش کشور سامانه ۳۰۴۸ را راه‌اندازی کرده است که هواداران از طریق آن می‌توانند به‌طور مستقیم از کشتی ملی حمایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تلاش‌های دلار تلگرامی برای حفظ حمایت ۶۰

امتداد - نرخ دلار تلگرامی که از اواخر فروردین‌ماه روند نزولی به خود گرفته، حالا در کف کانال ۶۰ و در آستانه نفوذ به دامنه ۵۰ قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، نرخ دلار غیررسمی کانال‌های تلگرامی که از ابتدای امسال روند صعودی داشت و اواسط فروردین‌ماه به مرز ۷۰ هزار تومان هم رسیده بود، در روندی کاملاً نزولی هم اینک در حال مبارزه برای حفظ کانال ۶۰ هزار تومان و جلوگیری از سقوط به دامنه ۵۰ هزار تومان است.

کانال‌های تلگرامی که معمولاً وظیفه نرخ‌سازی را بر عهده دارند و معمولاً نرخ هر روز را بالاتر از قیمت کف بازار اعلام می‌کنند، از صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ قیمت‌ها را به نیمه پایین کانال قیمتی ۶۰ هزار تومان کاهش داده‌اند. البته برخی از این کانال‌ها مظنه خرید ۵۹ هزار را هم اعلام می‌کنند، اما برخی دیگر در حال مقاومت در برابر حمایت روانی ۶۰ هزار تومان هستند.

البته در بازار آزاد تهران وضعیت متفاوت است و جو سنگین فروش و جا زدن خریداران که از مدتی قبل شروع شده، عملاً حمایت ۶۰ را واگذار کرده و وارد کانال ۵۹ هزار تومان شده است؛ اگر چه خریدار دلار ۵۹ هزار تومانی به‌سختی پیدا می‌شود.

دلار از روز‌های پایانی سال قبل روند صعودی و البته مشکوکی را شروع کرده بود که اوج آن دلار ۷۰ هزار تومانی در نیمه دوم فروردین ماه و هم‌زمان با حمله اسرائیل به ایران و لحظه‌شماری برای پاسخ ایران بود. با این حال پاسخ قاطع و تاریخی ایران در شامگاه ۲۵ فروردین همچون آب سردی بر پیکر بازار ارز بود و با روشن شدن ناتوانی صهیونیست‌ها در پاسخ مجدد، روند ریزشی دلار آزاد عملاً از اواخر فروردین‌ماه کلید خورد.

حالا با گذشت کمتر از سه هفته از این تحولات، نرخ دلار در ریزشی مستمر از ۷۰ به ۶۰ هزار تومان رسیده و یکی پس از دیگری در حال از دست دادن حمایت‌های قیمتی است.

البته به موازات تحولات سیاسی، اتفاقات دیگری هم افتاد که بازار ارز به خوبی آن را دریافت و در پیش‌بینی‌های خود لحاظ کرد. خبر‌هایی که پس از سفر اخیر رئیس کل بانک مرکزی ایران به عربستان درباره گشایش‌های ارزی جدید منتشر شد، برای فعالان بازار معنای خاصی داشت.

کریمی، معاون بین‌الملل بانک مرکزی هفته گذشته درباره سفر فرزین به ریاض گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در خصوص گشایش‌هایی برای آزادسازی منابع مسدود شده ما در برخی کشور‌ها که سال‌ها بود به کار گرفته نشده بود صورت پذیرفت که در آینده خبررسانی می‌شود.

او همچنین گفت: بانک مرکزی طی ماه‌های گذشته ۴۴۵ میلیون یورو از بدهی‌های سال گذشته ایران به بانک توسعه اسلامی را از محل منابع مسدود شده تأمین کرد که این باعث شد فرصت‌های جدیدی برای تأمین مالی‌های جدید این بانک صورت پذیرد، چون تا زمانی که ایران بدهی داشت عملاً تأمین مالی جدیدی صورت نمی‌گرفت.

معاون بین‌الملل بانک مرکزی خاطرنشان کرد: توانستیم پرداخت حج عمره امسال را از محل منابع مسدودی خودمان به بانک‌های عربستانی منتقل کنیم، اما هدف اصلی در این سفر این بود که این پرداخت‌ها را تبدیل به یک رابطه پولی و بانکی با بانک‌های ذی‌ربط در عربستان کنیم که بتواند برای پرداخت‌های عربستان به صورت پایدار درآید.

گفتنی است تسهیل و افزایش دسترسی ایران به منابع ارزی خود در خارج، بهبود درآمد‌های نفتی و فروکش کردن التهابات سیاسی در کنار کنترل تورم، نقدینگی و پایه پولی در یک سال اخیر، روند کاهش انتظارات تورمی در کل اقتصاد به‌ویژه در بازار ارز را بهبود داده است که می‌تواند با ریزش بیشتر نرخ دلار هم بینجامد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • آخرین تلاش‌های دلار تلگرامی برای حفظ حمایت ۶۰
  • بانک جهانی خواستار حمایت از بخش خصوصی در افغانستان شد
  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز می‌شود؛ تدارک یک میلیون رزمنده
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد