Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازاهواز، احتراما پیرو درج مطلبی از سوی باشگاه خبرنگاران جوان مورخ 2/5/96 مبنی بر تجمع نیروهای فروش شعبه روابط عمومی دفتر فروش استان خوزستان شرکت غذایی و بهداشتی ارژن به اطلاع می رساند : دلیل تجمع ذکر شده در مطلب مورد اشاره اقدام برخی از نیروهای خاطی بنا بر مختل کردن فعالیت شعبه بوده_که به دلیل انظباطی قطع همکاری با آن ها صورت گرفته بود، که با پیگیری نیروی انتظامی و هماهنگی با اداراه کار و امور اجتماعی استان و طبق مقررات و اختیارات درونی سازمانی با ایشان برخورد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت ارژن با بیش از بیت سال فعالیت و با اعتباری بسیار بالا در جلب رضایتمندی افکار عمومی به هیچ عنوان نیت جمع آوری و پایان کار در استان را نداشته و با داشتن دو شعبه در خوزستان همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


مستدعی است به اطلاع برسانیم کلیه ی نیروها با اطلاع و استناد مراجع ذیصلاح و پیگیری مدیریت مرکزی شرکت کلیه حقوق و مطالبات خود را دریافت نموده و با چشم پوشی و مساعدت مدیریت کلیه نیروها به کار بازگردانده شدند.


با توجه به رسالت اطلاع رسانی شما خواهشمندیم بدون اطلاع دقیق و تنها به اتکا اظهارات افراد غیرحقیقی و حقوقی از انتشار چنین خبرهایی خودداری نموده و در راستای حق طبیعی و قانونی بنگاه معتبری همچون شرکت غذایی و بهداشتی ارژن با انتشار این مکتوب تایید موکد می شود: اظهارات گفته شده در قالب اتهام بوده که کلا کذب و کلیه ی ادعاهای بیان شده را تکذیب می نماییم.


ابراهیم ناصری-روابط عمومی

این در حالی است که کارگران این شرکت اعلام کردند: تنها بخشی اندکی از معوقه ها را دریافت نمودیم و وعده داده شده که مابقی به صورت چک پرداخت گردد و در مقابل از ما خواستند دیگر دست به اعتصاب نزنیم.

انتهای پیام/و

تلاش 24 ساعته کارگران ارژن، برای احقاق حقوقشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی از محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرام محسنی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم