Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار «پارسینه» به نقل از تک رادار، کسپرسکی عرضه جهانی نرم افزار آنتی ویروس رایگان خود را آغاز کرد. نسخه پولی این آنتی ویروس از ویژگی های پیشرفته تری بهره مند است.

«کسپرسکی فری» پشتیبانی های اساسی از امنیت کاربران را تامین می کند که شامل حفاظت از مرورگر، صندوق ورودی ایمیل و قابلیت های اولیه دفاعی و ضدفیشینگ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران همچنین از ویژگی های برجسته این آنتی ویروس بهره مند خواهند شد. از دیگر مشخصات نرم افزار کسپرسکی می توان به سبک بودن آن اشاره کرد که تاثیر اندکی بر فعالیت های سیستم خواهد داشت.

نسخه رایگان این آنتی ویروس به عنوان یک پروژه آزمایشی از یک سال پیش در روسیه،چین و برخی کشورهای اروپایی عرضه شده بود و همان طور که اشاره شد عرضه جهانی آن اکنون آغاز شده است.

کسپرسکی می گوید هرچه کاربران بیشتری از آنتی ویروس این شرکت استفاده کنند، داده های بیشتری برای ساخت ابزارهای دفاعی علیه جدیدترین بدافزارها در اختیار این شرکت قرار می گیرد و به این ترتیب می تواند حفاظت بهتری برای تمام کاربران خود فراهم کند.

البته نسخه رایگان این آنتی ویروس از ابزارهایی همچون حفاظت از پرداخت های آنلاین، کنترل والدین بر فعالیت های اینترنتی کودکان و عملکرد وی‌پی‌ان که در نسخه پولی و کامل نرم افزار وجود دارد بی بهره است.

با این وجود، آنتی ویروس کسپرسکی از سوی بسیاری از کارشناسان به عنوان یکی از بهترین ها در حوزه امنیت شناخته می شود و نسخه رایگان این نرم افزار روسی می تواند نیازهای اساسی کاربران را تامین کند.

برای دانلود این آنتی ویروس از سایت شرکتاینجاکلیک کنید.


منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل محیط زیست استان مرکزی گفت: براساس دستور العمل کاهش مصرف پلاستیک و شیوه‌ نامه اجرایی ماده سه مصوبه هیئت وزیران مقرر شد از این هفته ارائه کیسه پلاستیک در فروشگاه‌های سراسر استان همزمان با کشور رایگان نباشد تا مصرف آن کمتر شود.
یوسفی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این فکر دولت کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در جهت حذف مصرف آن است، ادامه داد: ۱۰ تا ۱۲ درصد پسماند‌های شهری و خانگی پلاستیک‌هایی هستند که قابلیت چند بار استفاده دارند یا می‌توان کمتر از آنها استفاده کرد.
او بدون اشاره امکان بازیافت پلاستیک در صورت مدیریت پسماند افزود: آلایندگی‌هایی که این پلاستیک‌ها با ورود به طبیعت ایجاد می‌کنند برای محیط زیست، سلامت و خاک بسیار مضر است.
یوسفی افزود: از سوم تا نهم اردیبهشت ماه هفته زمین پاک است که شعار آن «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک» و «نجات زمین» طراحی شده که در زمینه کاهش مصرف پلاستیک پویش «مسیر سبز، ایران پاک» اجرا شده و تاکنون ۱۰ هزار پاکت زباله از پلاستیک‌های رهاشده در طبیعت با مجموع وزن ۴۰ تن جمع‌آوری شده است.

دیگر خبرها

  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس