Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازسنندج،در پایان این رقابت ها در ماده دو 100 ثمین جعفرزاده از آذربایجان شرقی اول شد، ملیسا نادری از آذربایجان شرقی به مقام دوم رسید و زهرا ساربانی از بوشهر نیز مقام سوم را کسب کرد.

در ماده دو 200 متر ثمین جعفر زاده و ملیسا نادری هر دو از آذربایجان شرقی به ترتیب مقام های اول و دوم را از آن خود کردند، ملینا خیاط از خراسان رضوی سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماده 600 متر، ملینا خیاط و سوگند شایسته‌فر هر دو از خراسان رضوی به ترتیب مقام اول و دوم این دوره از رقابت‌ها را به دست آوردند و نگار وزیری از خوزستان نیز سوم شد.

در ماده پرش طول یلدا صفائیان از خراسان رضوی مقام اول را به دست آورد، مینا صالحی و ملینا اسماعیلی هر دو از البرز به مقام دوم و سوم دست یافتند.

در ماده پرش ارتفاع کیانا کرمی وفا از تهران، مهدیه سادات حسینی از یزد و پانیذ حیدری از البرز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در ماده پرتاب وزنه عاطفه نیازی از خراسان رضوی، حافظه امین نیا از گلستان و دیانا احمدی از بوشهر به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

در ماده پرتاب توپ، محدثه جاویدی از کرمان اول شد، حافظه امین‌نیا از گلستان دوم و مریم انگزی از کرمانشاه سوم شد.

در ماده سه گانه، فاطمه شهریاری‌نژاد از کرمان، مبینا تمدن از فارس و نرگس سرتیپی از شهرستان‌های تهران به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده 4 در 100 امدادی، استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و فارس به ترتیب صاحب رتبه های اول تا سوم شدند.

در پایان این دوره از مسابقات و در بخش تیمی، تیم دوومیدانی دانش آموزان دختر دوره ابتدایی استان خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت، تیم آذربایجان شرقی به مقام دوم رسید و تیم استان البرز نیز به مقام سوم دست یافت؛ کاپ اخلاق مسابقات نیز به تیم استان کردستان رسید .

همچنین ثمین جعفر زاده از آذربایجان شرقی با کسب دو مدال طلا و یک نقره به مقام قهرمان قهرمانان این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

انتهای پیام/م

معرفی نفرات برتر مسابقات قهرمانی دوومیدانی دانش آموزان دختر سراسر کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری

حنانه حاجی پور دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی قهرمانی کانوی دختران کشور در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد و در ۵۰۰ متر بر سکوی سوم ایستاد.

در کانوی ۲۰۰ متر رده سنی جوانان حنانه حاجی‌پور از مازندران با زمان ۱:۰۰.۹۶ دقیقه مقام دوم شد.

دنیا جوکار از البرز با زمان ۵۸:۸۶ ثانیه در این ماده قهرمان شد و ثنا زارع از آذربایجان شرقی با زمان ۱:۰۱.۶۳ دقیقه مقام سوم را به دست آورد.

حنانه حاجی‌پور در ماده کانوی ۵۰۰ متر رده سنی جوانان با رکورد ۲:۳۵.۵۲ دقیقه، مدال برنز گرفت.

در این ماده دنیا جوکار از البرز با زمان ۲:۳۲.۷۹ دقیقه مدال طلا را از آن خود کرد و ثنا زارع از آذربایجان شرقی با زمان ۲:۳۵.۱۸ دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفت.

حنانه حاجی پور از دختران خوش آتیه قایقرانی مازندران و کشور که زیرنظر ایمان پورعزیز در رودخانه بابلرود تمرین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • آذربایجان شرقی مبدأ صادرات به ۱۰۳ کشور دنیا
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی ۱۱.۱۵ درصد افزایش یافت
  • کسب رتبه هفت کشوری گمرکات آذربایجان شرقی در مبادلات تجاری
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد