Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،رحمت الله مهابادی امروز در جریان آغاز عملیات اجرای سه طرح در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در جمع خبرنگاران، افزود: برای اجرای این طرح، مشاور در حال مطالعه است و زمان شروع و پایان این طرح پس از انجام مطالعات مشاور، در قراردادی که با پیمانکار خارجی منعقد خواهد شد، تعیین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امور مربوط به اجرای طرح توسعه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان براساس برنامه پیش می رود، تصریح کرد: شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران برای اجرای طرح توسعه فرودگاه اصفهان محدودیتی ندارد و اعتبار مالی مورد نیاز این طرح تامین شده است اما در عرصه فرودگاهی با محدودیت مواجه هستیم.
مدیر عامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران افزود: طرح توسعه فرودگاه اصفهان مورد حمایت دولت است و با حمایت ویژه سردار شمخانی دبیر شورای امنیت ملی، این طرح در دستور کار شورای عالی امنیت ملی قرار گرفته است.

وی بااشاره به اینکه زمین های مجاور این فرودگاه در مالکیت نهادهای نظامی است، گفت: به همین جهت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز برای تامین زمین مورد نیاز این طرح از طریق نهادهای نظامی، اقدام کرده است.
مهابادی، همکاری نهادهای نظامی برای اجرای این طرح را خواستار شد.

وی از اصفهان به عنوان درگاه معرف تمدن ایران اسلامی به جهانیان نامبرد و افزود: اصفهان دروازه اصلی ورود گردشگران خارجی به میهن عزیزمان است و نگاه ما به اصفهان و فرودگاه این شهر معمولی نیست.

مدیر شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: صنعت گردشگری مورد توجه جدی دولت قرار دارد و طی سال های اخیر پیشرفت خوبی کرده است بنابراین صنعت هوایی و فرودگاههای کشور با گردشگری ارتباط مستقیم دارد و ما نمی توانیم نسبت به تامین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری فرودگاههای کشور بویژه فرودگاه شهرهای گردشگر پذیر بی توجه باشیم.

وی با اشاره به اینکه گردشگر دوست دارد از نقطه ای که مورد علاقه اش هست به کشور میزبان وارد شود، گفت: بسیاری از گردشگران خارجی اصفهان را به عنوان محل مورد علاقه خود برای ورود به کشورمان انتخاب می کنند.
مهابادی اضافه کرد: بنابراین پیش بینی ما این است که فرودگاه اصفهان درگاه ویژه ای برای ورود و خروج گردشگران و میهمانان خارجی خواهد شد و نیاز به توسعه دارد.

وی افزود: شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور با این رویکرد برای توسعه فرودگاه اصفهان با یکی از سرمایه گذاران و شرکت های خارجی که در بین 10 پیمانکار برتر جهان قرار دارد وارد مذاکره شد و آن را به مشارکت در سرمایه گذاری برای توسعه فرودگاه اصفهان ترغیب کرد.

مدیر عامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور با اشاره به اینکه فرودگاه های مهرآباد و بهشتی نژاد مشهد در بین فرودگاههای جهان و خاورمیانه دارای رتبه هستند، گفت: با طرح توسعه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و تجهیز آن به فناوری های پیشرفته، این فرودگاه نیز دارای رتبه بین المللی خواهد شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۱۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری امضا شد
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی