Web Analytics Made Easy - Statcounter

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران گفت: پزشکان عمومی کشور از جایگاه مناسبی برخوردار نیستند و این مشکل در آینده نظام سلامت را دچار خسران خواهد کرد.

به گزارش بی باک، علیرضا زالی در نهمین گردهمایی علمی انجمن پزشکان عمومی ایران و رونمایی از کتاب طب عمومی «مورتاگ» اظهار داشت: بنده معتقدم با روش منطقی و قانون مدار می‌توان بدون عقب نشینی از مطالبات دفاع کرد و بزودی نتایج این اصول را خواهیم دید.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران افزود: بسیاری از دستاوردهای حوزه سلامت بدون همت پزشکان عمومی محقق نمی‌شد و باید جایگاه ویژه ای برای این قشر از جامعه پزشکی در نظر گرفت.

زالی ادامه داد: پزشکان عمومی کشور از جایگاه مناسبی برخوردار نیستند و این مشکل در آینده نظام سلامت را دچار خسران خواهد کرد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با بیان اینکه مشکلات پزشکان عمومی صنفی نیست، افزود: جمعیت پزشکان عمومی نیازمند ایجاد زیرساخت لازم برای ارتقاء سلامت کشور است.

مدیریت تشخیص بیماری با کتاب طب عمومی

همچنین علی اصغر هنرمند - سرپرست تیم مترجمان و آماده سازی کتاب طب عمومی «مورتاگ»، نیز عنوان کرد: این کتاب با اطلاعات مفید و کاربردی توانسته قدرت تشخیص پزشک را بالا ببرد.

وی افزود: در زمانی که بخش زیادی از مطالب آموزشی طب کاربردی نیست این کتاب طب عمومی مورتاگ خلاء طبابت طب عمومی را رفع می کند.

هنرمند ادامه داد: این کتاب نسخه ترجمه شده مطابق با علم پزشکی دارد و کار ترجمه توسط تیم پزشکی حاذق انجام شده و با استقبال خوبی همراه شده است.

وی با بیان اینکه این کتاب چارچوب فکری خوبی برای پزشک در قالب سئوالات پایه ایجاد می کند، افزود: این کتاب به عنوان استاندارد طب عمومی و مراقبت‌های اولیه در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده است و تاکنون به 13 زبان دنیا ترجمه شده است.

هنرمند ادامه داد: نکات عملی طبابت و جداول اطلاعاتی خوب در این کتاب قدرت تشخیص بیماری و مدیریت درمان را برای پزشک آسان کرده است. حتی مخاطبان نیز می‌توانند از این کتاب در جهت ارتقاء دانش سلامت جامعه بهره بگیرند.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار هزار نسخه کتاب از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به این نهاد اهدا شده تا در اختیار متقاضیان در استان قرار گیرد.

خدیجه معصومی اظهار کرد: این تعداد کتاب در موضوعات مختلف ادبیات، کمک درسی، کودک بوده و به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال توسط کتابخانه ملی ایران برای استفاده اعضا و مخاطبان به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اهدا شد.

وی اظهارکرد: کتب اهدا شده پس از نیازسنجی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان توزیع و پس از آماده سازی در دسترس اعضای کتابخانه‌های عمومی قرار خواهد گرفت.

اهدای کتاب اقدامی در راستای غنی سازی منابع کتابخانه‌های عمومی و ارتقای فرهنگ مطالعه بوده و سال گذشته نیز چهار هزار جلد کتاب به ارزش هشت میلیارد ریال از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور به این نهاد اهدا شد و علاقه‌مندان جهت اهدای کتاب می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

آذربایجان غربی دارای ۱۰۱ کتابخانه عمومی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • دلایل خودکشی پزشکان از زبان رئیس سازمان نظام پزشکی
  • جامعه پزشکی در حال خالی شدن است/ مسئولین قدر سرمایه‌های فاخر کشور را بدانند
  • لزوم توجه سیاست‌گذاران به انگیزه ماندگاری پزشکان
  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • وحشت روزنامه دولت از برملاشدن ناتوانی‌های اقتصادی دولت سیزدهم