Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه کشورمان گفت: این تحریم‌ها در واقع یک اجماع آمریکایی‌ها علیه منافع ملی کشور ما بود.

وی افزود: ما امروز باید به این جمع‌بندی برسیم، هر حرکتی که وحدت کشور را بر هم بزند و حاشیه‌سازی کند خیانت به کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه باید با هم متحد شوند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی دولت و مجلس در معرض یک آزمون بزرگ قرار دارند، اظهارداشت: این آزمون حجت را بر مجلس و دولت تمام کرده بی‌اعتمادی به آمریکا کاملاً مشهود است و نقض متن و جسم برجام کاملاً مشهود است.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: کمیته نظارت بر برجام هرچه زودتر و شجاعانه باید ماهیت آمریکا و نوع عملکرد این کشور در قبال برجام را به ملت ایران اعلام کند.

وی افزود: کمیته نظارت بر برجام به قدری دیر عمل کرده که همه دنیا امروز فهمیده‌اند که آمریکا برجام را نقض کرده و نمی‌دانم که کمیته نظارت بر برجام امروز چه چیزی را می‌خواهد به مردم اعلام کند چرا که همه چیز در این باره برای مردم روشن و شفاف شده است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهارداشت: برای مقابله با بدعهدی‌های آمریکا در برجام دولت قانون کافی در اختیار دارد و می‌تواند در این راستا از قانون اقدامات متناسب و متقابل دولت ایران در صورت نقض برجام اجرا کند و در این‌باره موضع‌گیری داشته باشد.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: مجلس نیز به منظور تاکید بر قوانین گذشته و پشتیبانی از اقدامات دولت و اینکه اقدامی را در مقابل تحریم‌های مجلس سنا و نمایندگان آمریکا داشته باشد مصوبه‌ای را در رابطه با تحریم‌های آمریکا خواهد داشت که در این مصوبه اقتدار جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده خواهد شد.

وی در پایان گفت: ما توقع داریم که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطابق با شأن ملت ایران و متناسب با جسارت و دشمنی مجلسین آمریکا با جمهوری اسلامی ایران مصوبه‌‌ای را به صحن علنی مجلس ارائه کنند.

منبع: فارس

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ بعدش چی؟!

این جماعت مدعی اصلاحات باید از فاجعه‌ای که با برجام بر سر ملت آوار کرده‌اند شرمنده باشد! ولی آنچنان با برجام گره خورده‌اند که انگار یک روح در دو بدن هستند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چه خبر؟!

گفتم: روزنامه اعتماد نوشته است به جای تنش با رژیم صهیونیستی، باید با آمریکا مذاکره کنیم و میوه‌های برجام را بچینیم!

گفت: پیشنهادی راهبردی و هوشمندانه است! یعنی از این بهتر نمیشه! فقط باید مراقب بود که دشمنان این مغز را ندزدند!

گفتم: مرد حسابی! اولاً؛ آمریکا غیر از خونریزی و غارتگری علیه ایران و همه ملت‌های مسلمان چه ویژگی دیگری داشته است؟! تازه‌ترین نمونه آن قتل‌عام و شهادت ۳۴ هزار انسان مظلوم در غزه است که با دستور و حمایت مستقیم آمریکا صورت گرفته است و ثانیاً؛ برجام غیر از دوبرابر کردن تحریم‌ها و بر باد دادن دارائی‌ها و امکانات کشورمان چه میوه دیگری داشته است که برویم و بچینیم؟!

گفت: این جماعت مدعی اصلاحات باید از فاجعه‌ای که با برجام بر سر ملت آوار کرده‌اند شرمنده باشد! ولی آنچنان با برجام گره خورده‌اند که انگار یک روح در دو بدن هستند!

گفتم: بازرس بهداشت در بازدید از تیمارستان یکی از بیماران را دید که خیلی عادی حرف می‌زند. به رئیس تیمارستان گفت؛ چرا او را مرخص نمی‌کنید؟ رئیس گفت؛ دیوانه است و از بیمار پرسید؛ اگر مرخص شوی چه می‌کنی؟ گفت؛ شیشه منزل مردم را می‌شکنم! سال بعد بازرس احساس کرد حال بیمار بهتر شده. پرسید اگر مرخص شوی چه می‌کنی؟ گفت؛ برای تفریح به دل طبیعت می‌روم. بازرس با خوشحالی گفت؛ آفرین! بعد چه می‌کنی؟ گفت؛ سنگ‌های قشنگ را جمع می‌کنم و شیشه منزل مردم را می‌شکنم!... سال بعد پرسید مرخص شوی چه می‌کنی؟ گفت؛ دوچرخه می‌خرم و به دل جاده می‌زنم. پرسید؛ بعدش چی؟ گفت؛ با کش لاستیک دوچرخه تیر کمان درست می‌کنم و می‌زنم شیشه خانه مردم را می‌شکنم!

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه می‌شود یا شنبه؟
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه یا شنبه می شود؟
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود
  • گفت و شنود/ بعدش چی؟!