Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه عظمت زنان و دختران پرورش نسل آینده و تحکیم کانون خانواده است، گفت: زنان ایرانی دفاع از حریم ولایت را از حضرت زهرا(س) آموختند.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام محمدولیرضوی عصر امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران با اشاره به دهه کرامت اظهار داشت: باید نگاه ویژه‌ای به دهه کرامتداشت و تنهانباید به عنوان یک دهه که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و ولادت امام رضا(ع) خاتمه می‌یابد نباید نگاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دهه کرامتباید یک باب معرفتی در زمینه شناخت و الگو قرار دادن اهل بیت به روی مردم گشوده شود، روز ولادت حضرت معصومه(س) را روز دختر نامیده‌اند که در این زمینه باید به دختران جامعه که مادران آینده و پرورش دهندگان نسل آینده ما هستند توجه ویژه شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزیبیان کرد: بانوان باید غیر از مراکز علمی و دانشگاهی و درمانی و برخی مشاغل ویژه که ویژه آن‌ها است، باید در مراکز ورزشی و سایر زمینه‌ها با رعایت حدود مشخص شده از سوی اسلام هم حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: بانوان برای برطرف کردن نیاز خود در زمینه تقویت جسم و روح حق انتخاب دارند تا با ایجاد فضاهای مناسب در این زمینه بتوانند حضور موثر داشته باشند که باید اقدام عملی در این زمینه انجام شود وبخشی از آن بر عهده دولت بخشی مجلس و بخشی برعهده مجموعه های فرهنگی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌اللهاستان مرکزیعنوان کرد: مراکز دانشگاهی از لحاظ کمیت گسترش بسیاری داشته‌اند اما هدف ما گسترش کیفیت است، خانمی که تحصیل را به اتمام می‌رساند بعد از تحصیل و گرفتن مدرک چه تاثیری می‌تواند برای جامعه داشته باشد، آیا نیاز جامعه را برطرف می‌کند؟ در پاسخ به این سوال باید زمینه لازم توسط مسئولان برای این قشر فراهم شود تا نقش روشنی و واضحی داشته باشند.

رضوی خاطرنشان کرد: هدف از نامگذاری روز دختر، پرورش دختران در راه و روش حضرت معصومه(س) است، یک دختر معصوم به تنهاییآگاهی ندارد و این زمینه را باید مراکز فرهنگی ایجاد کنند که بتوان از رشد فکری و بالندگی زنان و دختران استفاده کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌اللهاستان مرکزیتصریح کرد: تجربهثابت کرده هرجایی بانوان در مسائل اعتقادی وارد می‌شوند تاثیرات بسیار خوبی را به جا می‌گذارند، در اکثر مواقع زمانی که مردی موفق شده است حتما یک زن در این موفقیت موثر بوده است.

مسئولان موظف هستند در برابر جنگ فرهنگی ایستاده و مبارزه کنند

وی ادامه داد: مسئولان موظف هستند در برابر جنگ فرهنگی ایستاده و مبارزه کنند، یکی از جاهایی که باید برنامه ریزی شودزمینه حضور بانوان است تا با کمک این افراد بخشی از جنگ فرهنگی که دشمنان ایجاد کرده‌اند از بین برود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: زن به‌عنوان یک انسان موثر در مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وارد جامعه می‌شود، نه به عنوان یک جنسیت و برای موفقیت در این زمینه پوشش اسلامیتعیین شده نیاز است زیرا پوشش، مصونیت است نه محدودیت و سبباعتبار بخشیدن به شرافت بانوان است.

رضوی خاطر نشان کرد: زمینه اشتغالبانوان را باید فراهم کنیم، برای نمونه ترویج مد در زمینه اسلامی و ارائه الگوی درست بهترین زمینه برای پیشرفت بانوان است.مسبب ناکامی‌ها در زمینه فرهنگی و پیشرفت جوانان، کم‌کاری مسئولان است، زمینه برای ارتقا بسیار است که باید بررسی شود و از این منابع در راستای مثبت استفاده کنیم تا بتوانیم بهره برداری بیشتر داشته باشیم.

سبک زندگی اسلامی در جامعه ترویج شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: اگر به فرهنگ دینی و ملی توجه کنیم برای پیشرفت نیاز به دیگران نداریم و خود به تنهایی می توانیم موفق باشیم و زمینه های پیشرفت را به خوبی ایجاد کنیم.

وی افزود: سبک زندگی امروز به سبب غفلت، درگیر برخی مسائل شده سبک زندگی ما به نوع نگاه جامعه باز می‌گردد، اگر نگاه خدایی باشد سبک زندگی هم همان‌گونه رقم می‌خورد و اگر نوع نگاه مادی باشد نتیجه سود‌طلبی می‌دهد و خدمت به جامعه نادیده گرفته می‌شود که اجرای این مسئولیت برعهده مراکز فرهنگی و دینی است.

انتهای پیام/

R41371/P41362/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان معمار آینده نظام هستند

ایسنا/گیلان فرماندار رشت با تأکید بر اینکه معلمان در تراز انقلاب پرورش دهنده و تربیت کننده جامعه انقلابی هستند، گفت: معلمان یکی از مؤثرترین ارکان آموزش و پرورش بوده و معمار آینده نظام هستند.

کیا عاشوری امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت، شورای آموزش و پرورش را از مهمترین جلسات عنوان کرد و حضور اعضا را الزامی دانست و گفت: استمرار جلسات شورای آموزش و پرورش منجر به شناسایی نقاط ضعف و قوت می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت با گرامیداشت هفته معلم و بزرگداشت شهادت استاد مطهری، افزود: معلمان یکی از مؤثرترین ارکان آموزش و پرورش بوده و معمار آینده نظام هستند و نسل امروز محصول تعلیم و تربیت معلمان و جامعه فرهنگیان است.

عاشوری با تأکید بر اینکه معلمان در تراز انقلاب پرورش دهنده و تربیت کننده جامعه انقلابی هستند، گفت: حل مشکلات کشور از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد و دانش‌آموزان آینده سازان جامعه هستند که رفع نیازهای جامعه دانش‌آموزی باعث ارتقای سواد آموزشی جامعه می‌شود.

عاشوری با اشاره به شکاف بین نسل امروز و دیروز، تصریح کرد: بسیار فاصله بین نسلی از لحاظ اندیشه، تفکرات و باورهای اعتقادی وجود دارد که خلأها باید با آموزش پر شود.

وی با تاکید بر به روزرسانی آموزشی معلمان و جامعه فرهنگیان گفت: آموزش باید محور کار معلمان و فرهنگیان جهت ارتقای سطح آموزشی و پرورشی قرار گیرد؛ معلمان باید شکاف بین نسل‌ها را پر کنند.

فرماندار رشت با اشاره به جنگ رسانه‌ای موجود و فضای مجازی و ایجاد شبهات در بین دانش‌آموزان بیان کرد: فرهنگیان با علم روز و دانش به شبهات دانش‌آموزان پاسخ منطقی و مستدل دهند.

عاشوری با اشاره به فرارسیدن فصل امتحانات افزود: بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز در شهرستان رشت در مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم برای امتحانات نهایی آماده می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم