Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: پیش‌بینی می‌شود که امسال ۵۰۰ هزار زائر راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس استان کردستان بازدید کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، سرهنگ فرهاد غلامی عصر امروز در جلسه هماهنگی اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی شهرستان بانه اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود که امسال 500 هزار زائر در قالب کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس در استان کردستان بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یادمان شهدای گمنام سیران‌بند بانه و منطقه عملیاتی کربلای 10 مشهور به یادمان دفاع مقدس بوالحسن شهرستان بانه و همچنین یادمان شهدای گمنام و منطقه عملیاتی والفجر 4 و 9 شهرستان مریوان از جمله مقصدهای کاروان‌های راهیان نور در استان کردستان است.

بازدید 40 هزارزائر راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدسبانه و مریوان

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به وقفه یک ماهه در اعزام کاروان‌های راهیان نور به این خطه که به‌دلیل ماه مبارک رمضان صورت گرفت، تصریح کرد: از یک ماه گذشته تاکنون،40 هزار زائر راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس شهرهای بانه و مریوان بازدید کرده‌اند.

کردستان سال گذشته میزبان328 هزار زائر راهیان نور بود

وی گفت: سال گذشته نیز بالغ بر 328 هزار زائر راهیان نور از 28 استان کشور از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس استان کردستان بازدید کردند.

سرهنگ غلامی به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: گر چه استان کردستان هر ساله در فصل پاییز میزبان اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی بوده اما اما در کنار این میزبانی در اعزام دانش‌آموزان بومی به مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور حضوری فعال و چشم‌گیر دارد.

اعزام18 هزاردانش‌آموز کردستانیبه مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور

وی اظهار کرد: سال گذشته بیش از 18 هزار دانش‌آموز دختر و پسر از شهرهای مختلف استان کردستان به مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور اعزام شدند.

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: استان کردستان امسال نیز میزبان پذیرای کاروان‌هایی راهیان نور دانش‌آموزی استان‌های آذربایجان شرقی، همدان، زنجان، اصفهان و مازندران است.

وی با اشاره به وجود یادمان‌های دفاع مقدس در شهرهای بانه و مریوان گفت: امسال دانش‌آموزان کردستانی در فصل پاییز از این یادمان‌ها بازدید می‌کنند.

اردوهای راهیان نور نقش به‌سزایی در خنثی کردنتوطئه‌های دشمناندارد

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور در برابر تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه وسیع دشمن در حوزه فرهنگی در جامعه به‌ویژه بر نسل جوان؛ برگزاری اردوهای زیارتی و معنوی راهیان نور نقش به‌سزایی در خنثی کردن افکار و توطئه‌های آنان دارد.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس کشورهای غربی با حمایت همه جانبه از صدام و رژیم بعثبه جنگ با ملت ایران برخاستند اما با ایستادگی و رشادت فرزندان این مرز و بوم روبرو شدند و نتوانستند به افکار شوم خود برسند.

سرهنگ غلامی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب افزود: امروزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از خود شهادت نیست و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه در بین نسل جوان از وظایف و رسالت‌های همه آحاد جامعه و نهادهای فرهنگی است.

انتهای پیام/

R7848/P41362/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) آئین تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این آیین پیکر‌های مطهر این دو شهید والامقام از میدان آل یاسین تشییع و در صحن جامع امام مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شد. 

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان