Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بزرگترين و پيشرفته ترين طرح توليدي مرغ مادر گوشتي ماهان روز چهارشنبه در آييني با حضور معاون رئيس جمهوري و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران در شهرستان دوره چگني لرستان به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرگزاري آريا ، رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران در جمع خبرنگاران گفت:166 هزار قطعه زمين براي اشتغالزايي به ايثارگران واگذار مي شود
بگفته وي هدف بنياد شهيد از بهره برداري طرح هاي مختلف اقتصادي اشتغالزايي براي فرزندان ايثارگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگرانگفت : واحدهاي توليدي مرغ گوشتي در استان هاي زنجان، قزوين، مازندران ، تهران و البرز بهره برداري شده اند اما مهمترين و بزرگترين اين واحدها با 330 ميليارد ريال هزينه در لرستان است.
بگفته وي 50 درصد ظرفيت اين واحد توليدي از قبل شروع به کار کرده است و 50 درصد آن در آينده نزديک شروع به کار مي کند.
حجت الاسلام شهيدي تصريح کرد: اين واحد توليدي براي 100 نفر به صورت مستقيم و براي 2 هزار و 800 نفر به صورت غير مستقيم اشتغالزايي دارد.
وي گفت : کارخانه سرم سازي نيز در شهرستان بروجرد احداث خواهد شد.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران روز چهارشنبه براي بهره برداري از پيشرفته ترين و بزرگترين واحد توليدي مرغ گوشتي ماهان در کشور به لرستان سفر کرد


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس

هرمزگان-جام جم انلاین-کلینیک دندانپزشکی و درمانگاه شهید مدافع حرم رضا زارعی امروز با حضور معاون اول رئیس قوه قضاییه در بندرعباس به بهره برداری رسید.

رئیس قوه قضاییه در این مراسم گفت: این کلینیک در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع شامل ایستگاه پرستاری، دندانپزشکی کودکان و هفت واحد دندانپزشکی، داروخانه، اتاق استریل و احیاء است.


حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی افزود: برای این کلینک دندانپزشکی و درمانگاه حدود ۸ میلیارد تومان با کمک خیران هزینه شده است.


وی گفت: عموم مردم هم می‌توانند از خدمات این کلینک دندانپزشکی و درمانگاه استفاده کنند.
حجت الاسلام و المسلمین خلیلی معاون اول رئیس قوه قضاییه با خانواده شهید قدس، رضا زارعی هم دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود