Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - صحبت هاي محمدرضا ساکت مبني بر عدم ثبت قرارداد بازيکنان نفت تهران در صورت عدم انجام تعهدات پيشين، اين شائبه را به وجود آورد، که سازمان ليگ در برگزاري ديدار سوپرجام دچار تخلف شده است.


به گزارش خبرگزاري آريا، فريبرز محمود زاده مسئول کميته نقل و انتقالات سازمان ليگ فوتبال در پاسخ به استعلام خبرنگار ما توضيحات کاملي در اين زمينه به زبان مي آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين مقام مسئول سازمان ليگ با اشاره به اينکه ديدار سوپرجام از نظر منطقي، ديداري مربوط به فصل گذشته ليگ برتر فوتبال ايران است، چنين مي گويد:« ديدار سوپر جام بين قهرمان ليگ و قهرمان جام حذفي کشور برگزار مي شود و بنابر آئين نامه، مسابقه اي مربوط به فصل گذشته است. به خاطر داشته باشيد که فصل جديد فوتبال ايران طبق آئين نامه با شروع اولين رقابت از دوره ي جديد ليگ برتر يا جام حذفي کليد خواهد خورد و ما از فردا شاهد آغاز فصل جديد فوتبال ايران خواهيم بود؛ بنابراين ديدار سوپرجام مسابقه اي مربوط به فصل گذشته است ولي چون در فصل نقل و انتقالات انجام مي شود، تيم ها از بازيکنان جديد استفاده مي کنند.

محمودزاده در پاسخ به اين سوال که آيا با توجه به نامه ي محمدرضا ساکت، سازمان ليگ با برگزاري ديدار سوپرجام دچار تخلف نشده است، چنين توضيح مي دهد که: چنين استنباطي از نظر قانوني نادرست است؛ چرا که ما در سازمان ليگ با دستور ثبت موقت، مجوز حضور بازيکنان نفت تهران در سوپرجام را فراهم کرديم، اما در حال حاضر بازيکنان اين تيم مجوز حضور در دور جديد رقابت هاي ليگ برتر را ندارند. البته صحبت ما همچنان در مورد بازيکنان جديد باشگاه است، وگرنه بازيکنان قبلي مجوز حضور در رقابت هاي اين فصل را دارند.

محمودزاده در ادامه مي گويد: همانطور که روز قبل هم گفتم، بازيکنان استقلال و پرسپوليس هم به دليل عدم انجام تعهدات آئين نامه اي از ثبت قرارداد جديد محروم هستند و براي ثبت قرارداد جديد، اين دو باشگاه بايد دست به کار شوند که اين اتفاق در حال حاضر در فدراسيون فوتبال در حال رخ دادن است و مديران اين دو باشگاه در جلسه اي با آقاي تاج شرکت کرده اند تا مشکل بازيکنان براي بازي فردا را رفع کنند. ما در اين باره کاملا مطابق با موازين عمل کرديم و همانطور که قبلا در مصاحبه هاي خود گفته ايم از ثبت قرارداد بازيکنان جديد خودداري کرده ايم.

محمودزاده در ادامه ي حرف‌هايش تاکيد مي کند سازمان ليگ روزهاي پرمشغله اي را پشت سر گذاشته و مي گذارد و براي شروع بي دردسر ليگ، کارکنان اين مجموعه تا انتهاي شب و شروع روز بعد در محل کار خود حاضر هستند.

او مي گويد: ما تا فردا و تا آغاز بازي هاي رسمي ليگ فرصت داريم تا کارهاي قانوني لازم انجام شود و تيم ها بدون مشکل در اين رقابت ها حاضر شوند؛ اما اگر مثلا تيم نفت تهران بنابر نامه ي صريح دبير کل قادر به انجام تعهدات خود نباشد، نمي توانيم مجوز حضور اين تيم در رقابت ها را صادر کنيم. کما اينکه پس از نامه ي آقاي ساکت منتظر رفع مشکل از سوي باشگاه نفت تهران هستيم که هنوز اين اتفاق رخ نداده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسؤول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آئین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6096589

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی