Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا٬ امروز (چهارشنبه) دومین و آخرین روز رقابت های ورلدگیمز برگزار شد و چهار نماینده ایران به مصاف حریفان رفتند.
در وزن منهای 84 کیلوگرم «ذبیح اله پورشیب» کاپیتان تیم ایران که با غلبه بر تمامی حریفان به فینال صعود کرده بود برای کسب مدال طلا به مصاف «آراگا» قهرمان جهان از ژاپن رفت.
پورشیب که طی سالهای اخیر در هفت مبارزه متوالی مغلوب آراگا شده بود در مبارزه امشب طلسم شکنی کرد و دو بر یک پیروز شد و مدال طلا را برگردن آویخت تا نخستین مدال طلای کاراته ایران در تاریخ ورلدگیمز ضرب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امشب و در سایر اوزان٬ «علی اصغر آسیابری» در منهای 75 ٬ «سجاد گنج زاده» در به اضافه 84 کیلوگرم و «حمیده عباسعلی» در به اضافه 68 کیلوگرم بانوان در دیدار نهایی با شکست روبرو شده و به مدال نقره رسیدند.
روز گذشته ( سه شنبه )نیز «امیر مهدی زاده» در منهای 60 کیلوگرم به مدال نقره رسیده بود.
با این اوصاف تیم کاراته کشورمان با کسب یک مدال طلا و چهار نقره به کار خود در بازیهای جهانی لهستان پایان داد.
ورزشی**3783*شبس*1488 *خبرنگار:امیر میرزاییان*انتشاردهنده: بهمن بامداد**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!

بوکسور جوان ایران، عنوان قهرمانی و مدال طلای قاره آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم اردیبهشت در قزاقستان آغاز شده و تا فردا سه شنبه ادامه دارد.

امروز دوشنبه، دیدارهای نهایی اوزان مختلف رده سنی جوانان برگزار شد و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی بوکسور شایسته ایران که با ناک اوت راتهیل از هند به فینال رسیده بود، به مصاف شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان رفت.

اسماعیلی در مبارزه فینال نیز در هر سه راند، برتری محسوسی بر حریف داشت و با ضربات سنگین خود، حریف قدرتمند ازبکستانی را گرفتار کرد. در نهایت وی این دیدار حساس را با برتری به اتمام رساند و سزاوارانه قهرمان جوانان آسیا شد و مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.

پیش از این و در رده سنی جوانان، امیررضا سلطانی در وزن ۵۴ کیلو و امیررضا ملک‌خطابی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال برنز رسیده بودند. با این اوصاف تیم جوانان ایران با کسب یک مدال طلا و دو برنز به کار خود پایان داد.

همچنین تیم ملی امید نیز که نخستین حضورش در مسابقات آسیایی را تجربه می‌کرد، توسط محمد محشری در ۷۵ کیلو، سیدعلی سیدصدری‌ در ۸۶ کیلو و رضا خلیل‌زاده در ۹۲ +کیلوگرم، صاحب سه مدال برنز شد.

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد