Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمیدرضا رشیدی مسئول هلال احمر لارستان درباره علت تعطیلی استخر هلال احمر با توجه به فصل گرما و نیاز مردم، گفت: پس از فعالیت 20 ساله این استخر موتورخانه آن به طور کلی با وجود تعمیرات از کار افتاده است و امیدواریم با مشارکت خیرین این مشکل با تعویض موتورخانه برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تاکنون استخر هلال احمر به بخش خصوصی اجاره داده و درآمد ناشی از آن به مرکز استان ارسال می‌شد، افزود: قرار بود با توافقات جدید با خیران از این پس درآمدها صرف خود استخر هلال احمر شود اما تاکنون نگهداری مناسبی از موتورخانه نشده است.


رشیدی با بیان اینکه بنا به پیش‌بینی کارشناسان برای تعویض موتورخانه حدود 500 میلیون تومان بودجه لازم است، ادامه داد: استخر هلال احمر لارستان به تابستان امسال نمی‌رسد و تا آماده و نصب شدن دستگاه‌ها، احتمال راه‌اندازی مجدد تا ماه آبان یا آذر امسال وجود دارد.


مسئول هلال احمر لارستان با اشاره به اینکه با توجه به میزان کم بودجه‌ها امکان مشارکت این سازمان در بازسازی استخر وجود ندارد، تصریح کرد: هلال احمر شهرستان به دنبال خدمات‌دهی به شهروندان است.


شهر لار دارای ۲ استخر سرپوشیده و یک استخر روباز است که از این میان با وجود تقاضای بالای شهروندان لارستان برای استفاده از این مجموعه های ورزشی، فقط یک استخر در تابستان امسال فعالیت دارد.


استخر هلال احمر لارستان تا چند ماه پیش فعالیت داشت که متأسفانه تعطیل شده و در حال حاضر شهروندان از استخر عطائی استفاده می کنند که به علت تعطیلی ۲ استخر دیگر، این استخر با شلوغی و ازدحام زیادی روبه رو شده است.
انتهای پیام/ر


برای تعویض موتورخانه استخر هلال احمر لارستان 500 میلیون تومان بودجه لازم است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ خاتمی معاون جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان گفت:در این طرح ۴ پایگاه امدادی نعیم آباد چشمه علی و معلمان به صورت ثابت و یک پایگاه سیار خواهران در میدان صد دروازه دامغان ارائه خدمت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سقوط ۴ نفر از کوه «ژالانه» پاوه
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در دامغان
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال جاری
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال
  • لحظه نجات جان هموطن فارسی توسط نجاتگران هلال احمر + فیلم
  • راه اندازی ۴ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در گرمسار
  • امدادرسانی هلال احمر به ساکنان ده شهر آبگرفته در خوزستان
  • یاری رسانی جوانان هلال احمر لارستان به مسافران نوروزی + تصاویر